Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: First time 2-CB, Een klein zwart kikkertje op de douchem Ik herken dit! Ik heb vorig weekend ook 2-CB geprobeerd. Ik had iets meer als 1,5 nijntje op en daarvoor had ik ongeveer 6 biertjes gedronken. We waren en buiten en de hele wereld veranderde. Alles begon groter en kleiner te worden, van kleur te veranderen of te ademen. Ook had ik veel visuals ik zag soort vlekken op de grond patronen in de lucht of op mijn jas. Ook werden de sterren soms mega groot. Voor mij ging het ook op een moment zo heftig dat ik het ook niet zo leuk meer vond. Ik ging even naar mijn huis en stond bij de achterdeur maar herkende deze niet, heel vaag. Ik wou toen ook maar dat het snel over ging. Ik ging in bed liggen en het licht veranderde steeds alles kromp en werd weer groter. Ook met ogen dicht had ik heel spektakel, maar toen ik ze dicht deed ging ik ook heel erg nadenken over dingen. Als ik had geweten dat wat XTC had geholpen had ik dat ook beter kunnen doen want had nog wel wat liggen. Op geven moment werd het ook rustiger en deed ik ook een poging tot slapen wat wel erg moeizaam ging. Zelf weet ik ook niet of ik het nog een keer ga doen. Misschien lagere dosis + wat xtc voor meer het euforische gevoel."
"In de kerstvakantie ben ik in aanraking gekomen met xtc via een goeie vriend. Hij vertelde vol enthousiasme hoe geweldig het was. Ik was heel nieuwsgierig geworden en wou het zo snel mogelijk met hem doen. Hij had namelijk 10 Mario kogels gekocht. In de kerstvakantie op een zaterdag avond voor het eerst een kwartje genomen en toen richtig het cafe gegaan. Mijn kameraad had ongeveer een halve genomen. Na een tijdje begon ik het kwartje te merken en zo werd ik heel erg spraakzaam, ook waren mijn pupillen al wat groter. Mijn kameraad ging iets harder hij zat al een beetje te kauwen en soms te wrijven over zijn been en gezicht. Dit gevoel had ik niet maar ik had besloten om niks bij te nemen omdat er veel bekenden in de kroeg waren en we het binnenkort nog een keer gingen proberen. Ik denk dat het ongeveer 2 weken daarna was zaten we met wat vrienden bij iemand te chillen en had ik met ik noem hem even R, afgesproken om vanavond het nog eens te doen. Een andere vriend A,vriend F, vriend P en zijn vriendin M deden ook opeens mee. Iedereen begon met een kwartje behalve ik P en R. Ongeveer naar 1 uur begon het te werken. Ik zat in de stoel en kreeg het opeens heel warm, begon een beetje te zweten ook draaide mijn beeld opeens een beetje. Ik schrok ervan en ging even naar de wc om wat zweet af te vegen. Ik kwam terug van de wc met een BIG smile op mijn gezicht. Ik voelde me super licht, kriebels en praatte super veel. Ik begon tegen R te praten hoe leip ik het vond en hoe goed ik ging. Ik was de eerste die erin kwam. F en M die een kwartje hadden gedaan namen ook nog een kwart erbij, en R en P ook ongeveer nog een kwartje. iedereen ging nu lekker. Vriend F was in een knuffelmood en wou iedereen een knuffel geven. Zelf had ik dit helemaal niet. Ik ging even op de bank zitten tegenover R. Ik zag hoe de pil bij hem insloeg en schrok hier even van. Hij begon helemaal met zijn handen in zijn ogen te wrijven en toen hij opstond wankelde hij een beetje en draaide hele tijd met zijn ogen naar boven. Achteraf bleek hij gewoon lekker te gaan maar wel hard. Op dat moment dacht ik dat hij verkeerd ging, ook had hij niet als de vorige keer een praatkick en zat een beetje inzich zelf te trippen. Op dat moment leek het ook even of mijn xtc was uitgewerkt omdat ik hem een beetje in de gaten hield. Laten ging het weer goed maar was rond 2-3 uur het effect al heel erg verminderd, dit gelde voor bijna iedereen. De volgende dag werd ik wakker zonder kater alleen had ik wel lekker op mijn wangen gebeten. Het was zon geslaagde avond dat ik een hele tijd bezig was met xtc, ik ging op forums tripreports etc lezen en ging me er helemaal in verdiepen. Ik wou het ook weer proberen, maar las dat je het beste even 2-3 maand kunt wachten. Ongeveer op 20 januari had ik het er over met een klasgenoot en hij zei dat die het ook al een paar keer had gedaan. Hij kon ook wel wat pilletjes regelen voor mij. 27 januari had ik de pillen gekocht van hem 10 stuks en het waren Groene partyflocks, de gene waarvan hij ze kocht was een collega en verkocht eerst android en zei dat het geen troep was. (dit kan je natuurlijk nooit vertouwen). Die avond zat ik achter mijn pc en kwamen toch wat kriebels om het te gaan testen. Ik was dinsdag toch vrij maar moest smiddags wel een mondeling examen afleggen waarvoor ik nog wat dingen moest afmaken. Ik zocht op internet wat ze over de pil zeiden ze last dat er zon 170-200MG mdma in zit. Misschien ga ik ze nog testen waarom lees je zo. Ik ben zelf 1.74M groot en weeg maar zon 53KG. dus aan een halve was 2 mg per kg ongeveer. Ik nam de pil rond 21:50 in.Deze had ik doormidden gesneden maar dat lukte niet helemaal goed en ik had een kwart en allemaal mini stukjes. Maakt dit uit?? Ik had pas rond 7 uur gegeten en dit was stuk worst beenham gebakken aardappelen en boontjes met daarna nog een toetje. Ik nam de halve in en ik denk rond 22:30 kreeg ik de eerste kriebels. vooral kriebels in mijn rug. Als ik mijn iphone scherm op lock deed en keek naar de klok op het scherm zat er een wazige rand om de cijfers, dit had ik ook met de eerste keer XTC en dacht dat het zo wel ging komen. om 22:40 dacht ik dat ik ging maar het gevoel kwam maar heel even en stopte. ik zei tegen mijn vriend R op app ik word gepest door de xtc. Ik zat rustig met hem verder te praten op app, ik praatte wel aardig veel. Verder was er nog niet veel veranderd, kriebels op mijn rug, praatte wel veel en klokje van de iphone was wazig. En ik begon een beetje te balen dat het zo lang duurde. Ik weet niet meer precies hoelaat het was maar ik denk dat ik rond 12 uur de andere helft langzaam in heb genomen telkens stukjes met mesje afgesneden. Rond half 1 1 uur voelde ik spieren in mijn kaak, Ik deed mijn headset op en ging naar muziek luisteren en zette dit nummer op. http://www.youtube.com/watch?v=AQcjCxcP ... zCWGGG2gQc Normaal luisterde ik deze door de boxen maar ik deed de heatset op en dit nummer klonk opeens heel anders, (later toen ik weer normaal was luisterde ik het zelfde terug en klonk het inderdaad anders via de heatset) Op dat moment dacht ik dat het door de xtc kwam maar het was gewoon zo chill en een mooi nummer en dacht dat ik er nu wel in zat. Hoewel ik me wel heel anders voelde dan de keer xtc met de groep. Toen ging ik No church in the wild luisteren van jay-z en dit nummer klonk zo vaag met die echo in dat nummer. Op dat moment was ik even alleen en zat met niemand te praten. Ik zag een vriend online op skype en begon met hem te praten en heb zo met hem tot 3 uur lopen chatten. Ik had hele tijd kriebels op mijn rug en zat lekker te kauwen op kaugum. Ik weet niet meer wanneer maar ik had mijn zakje pillen weer gepakt en ongeveer een halve bijgenomen dit door telkens klein stukje af te snijden. Ik ging weer verder met muziek luisteren, . rond half 5 moest ik aardig vaak naar de wc en stond volgens mij ook aardig strak. Nog iets over dat klokje van de Iphone ik weet niet meer maar ik denk dat dit rond 1-2 uur was, zat er een super mooie gloed over schuif om te unlocken en die bewoog hele tijd heen en weer. Was zo mooi goud kleurig en dit kwam ook bij de batterij logo en bereik ding. Na heel wat keer naar de wc zijn geweest was ik nog totaal niet moe en ging in bed liggen met muziek. daar lag ik zo lekker soms deed ik mijn ogen dicht en viel ik soms even in slaap volgens mij. Tot 6 uur in bed gelegen en toen vond ik het wel tijd om te gaan slapen. Ik had gewoon 1,5 pil naar binnen gebikt. ik had de wekker alweer om 9 uur staan omdat ik voor school nog wat moest afmaken. Ik had nog steeds grote pupillen en voelde mijn wangen en had daar dus lekker op lopen bijten wat ik die avond helemaal niet door had! Ook waren mijn tanden wat gevoelig. Nadat ik naar school was geweest om 1 uur dook ik smiddags nog even mijn bed in. Savonds moest ik nog even werken in de bouwmarkt. Ik had nog steeds grote pupillen en kwam soms niet helemaal goed uit mijn woorden. Ook leek het of 1 pupil ietjes groter was als de ander. In het begin van de trip vond ik het spannend ik was alleen en nam een nieuwe pil. Ik voelde het effect naar een uurtje maar het zette niet helemaal door en dacht dat het verkeerde of foute pillen waren. toen ik wat bij had genomen voelde ik al meer maar niet zoals die keer met de groep. En ik hoopte een beetje op dat gevoel. Ik wacht nu weer een tijdje en ga het dan weer is met wat vrienden proberen en zal daarvan wel weer een verslagje schrijven. Wat denken jullie is er nog verschil in halve pil in kruimels of halve hele in nemen? ik heb tussen door ook nog telkens een beetje genomen of is het dan gewoon beter om een halve te nemen ipv kleine stukjes. Dit was mijn eerste trip verslag"
"Ja Pandan heel vreemd, Als ik zo terug denk had ik zeker wel effect maar ik verwachte er misschien er te veel van en zat op het gevoel te wachten, muziek klonk mooier en kleuren waren feller. Komt denk door de setting waarin je zit. Ik heb de week daarop weer xtc gedaan, dit keer met vrienden en nam ik een halve en later kwart bij genomen en had beste avond ooit weer met me vrienden, iedereen beste matties ect, en dat waren de zelfde pillen. Toen een tijd gestopt 3 maanden regel.. Nam ik vorig weekend 3/4 bitcoin en zat ik met wat nieuwe mensen die ik niet zo goed kende en was het effect weer heel anders, ik bleef rustig, in een meer chill modus. denk dat het ook deels word bepaald door sfeer die er hangt."
"In de kerstvakantie ben ik in aanraking gekomen met xtc via een goeie vriend. Hij vertelde vol enthousiasme hoe geweldig het was. Ik was heel nieuwsgierig geworden en wou het zo snel mogelijk met hem doen. Hij had namelijk 10 Mario kogels gekocht. In de kerstvakantie op een zaterdag avond voor het eerst een kwartje genomen en toen richtig het cafe gegaan. Mijn kameraad had ongeveer een halve genomen. Na een tijdje begon ik het kwartje te merken en zo werd ik heel erg spraakzaam, ook waren mijn pupillen al wat groter. Mijn kameraad ging iets harder hij zat al een beetje te kauwen en soms te wrijven over zijn been en gezicht. Dit gevoel had ik niet maar ik had besloten om niks bij te nemen omdat er veel bekenden in de kroeg waren en we het binnenkort nog een keer gingen proberen. Ik denk dat het ongeveer 2 weken daarna was zaten we met wat vrienden bij iemand te chillen en had ik met ik noem hem even R, afgesproken om vanavond het nog eens te doen. Een andere vriend A,vriend F, vriend P en zijn vriendin M deden ook opeens mee. Iedereen begon met een kwartje behalve ik P en R. Ongeveer naar 1 uur begon het te werken. Ik zat in de stoel en kreeg het opeens heel warm, begon een beetje te zweten ook draaide mijn beeld opeens een beetje. Ik schrok ervan en ging even naar de wc om wat zweet af te vegen. Ik kwam terug van de wc met een BIG smile op mijn gezicht. Ik voelde me super licht, kriebels en praatte super veel. Ik begon tegen R te praten hoe leip ik het vond en hoe goed ik ging. Ik was de eerste die erin kwam. F en M die een kwartje hadden gedaan namen ook nog een kwart erbij, en R en P ook ongeveer nog een kwartje. iedereen ging nu lekker. Vriend F was in een knuffelmood en wou iedereen een knuffel geven. Zelf had ik dit helemaal niet. Ik ging even op de bank zitten tegenover R. Ik zag hoe de pil bij hem insloeg en schrok hier even van. Hij begon helemaal met zijn handen in zijn ogen te wrijven en toen hij opstond wankelde hij een beetje en draaide hele tijd met zijn ogen naar boven. Achteraf bleek hij gewoon lekker te gaan maar wel hard. Op dat moment dacht ik dat hij verkeerd ging, ook had hij niet als de vorige keer een praatkick en zat een beetje inzich zelf te trippen. Op dat moment leek het ook even of mijn xtc was uitgewerkt omdat ik hem een beetje in de gaten hield. Laten ging het weer goed maar was rond 2-3 uur het effect al heel erg verminderd, dit gelde voor bijna iedereen. De volgende dag werd ik wakker zonder kater alleen had ik wel lekker op mijn wangen gebeten. Het was zon geslaagde avond dat ik een hele tijd bezig was met xtc, ik ging op forums tripreports etc lezen en ging me er helemaal in verdiepen. Ik wou het ook weer proberen, maar las dat je het beste even 2-3 maand kunt wachten. Ongeveer op 20 februari had ik het er over met een klasgenoot en hij zei dat die het ook al een paar keer had gedaan. Hij kon ook wel wat pilletjes regelen voor mij. 27 februari had ik de pillen gekocht van hem 10 stuks en het waren Groene partyflocks, de gene waarvan hij ze kocht was een collega en verkocht eerst android en zei dat het geen troep was. (dit kan je natuurlijk nooit vertouwen). Die avond zat ik achter mijn pc en kwamen toch wat kriebels om het te gaan testen. Ik was dinsdag toch vrij maar moest smiddags wel een mondeling examen afleggen waarvoor ik nog wat dingen moest afmaken. Ik zocht op internet wat ze over de pil zeiden ze last dat er zon 170-200MG mdma in zit. Misschien ga ik ze nog testen waarom lees je zo. Ik ben zelf 1.74M groot en weeg maar zon 53KG. dus aan een halve was 2 mg per kg ongeveer. Ik nam de pil rond 21:50 in.Deze had ik doormidden gesneden maar dat lukte niet helemaal goed en ik had een kwart en allemaal mini stukjes. Maakt dit uit?? Ik had pas rond 7 uur gegeten en dit was stuk worst beenham gebakken aardappelen en boontjes met daarna nog een toetje. Ik nam de halve in en ik denk rond 22:30 kreeg ik de eerste kriebels. vooral kriebels in mijn rug. Als ik mijn iphone scherm op lock deed en keek naar de klok op het scherm zat er een wazige rand om de cijfers, dit had ik ook met de eerste keer XTC en dacht dat het zo wel ging komen. om 22:40 dacht ik dat ik ging maar het gevoel kwam maar heel even en stopte. ik zei tegen mijn vriend R op app ik word gepest door de xtc. Ik zat rustig met hem verder te praten op app, ik praatte wel aardig veel. Verder was er nog niet veel veranderd, kriebels op mijn rug, praatte wel veel en klokje van de iphone was wazig. En ik begon een beetje te balen dat het zo lang duurde. Ik weet niet meer precies hoelaat het was maar ik denk dat ik rond 12 uur de andere helft langzaam in heb genomen telkens stukjes met mesje afgesneden. Rond half 1 1 uur voelde ik spieren in mijn kaak, Ik deed mijn headset op en ging naar muziek luisteren en zette dit nummer op. http://www.youtube.com/watch?v=AQcjCxcP ... zCWGGG2gQc Normaal luisterde ik deze door de boxen maar ik deed de heatset op en dit nummer klonk opeens heel anders, (later toen ik weer normaal was luisterde ik het zelfde terug en klonk het inderdaad anders via de heatset) Op dat moment dacht ik dat het door de xtc kwam maar het was gewoon zo chill en een mooi nummer en dacht dat ik er nu wel in zat. Hoewel ik me wel heel anders voelde dan de keer xtc met de groep. Toen ging ik No church in the wild luisteren van jay-z en dit nummer klonk zo vaag met die echo in dat nummer. Op dat moment was ik even alleen en zat met niemand te praten. Ik zag een vriend online op skype en begon met hem te praten en heb zo met hem tot 3 uur lopen chatten. Ik had hele tijd kriebels op mijn rug en zat lekker te kauwen op kaugum. Ik weet niet meer wanneer maar ik had mijn zakje pillen weer gepakt en ongeveer een halve bijgenomen dit door telkens klein stukje af te snijden. Ik ging weer verder met muziek luisteren, . rond half 5 moest ik aardig vaak naar de wc en stond volgens mij ook aardig strak. Nog iets over dat klokje van de Iphone ik weet niet meer maar ik denk dat dit rond 1-2 uur was, zat er een super mooie gloed over schuif om te unlocken en die bewoog hele tijd heen en weer. Was zo mooi goud kleurig en dit kwam ook bij de batterij logo en bereik ding. Na heel wat keer naar de wc zijn geweest was ik nog totaal niet moe en ging in bed liggen met muziek. daar lag ik zo lekker soms deed ik mijn ogen dicht en viel ik soms even in slaap volgens mij. Tot 6 uur in bed gelegen en toen vond ik het wel tijd om te gaan slapen. Ik had gewoon 1,5 pil naar binnen gebikt. ik had de wekker alweer om 9 uur staan omdat ik voor school nog wat moest afmaken. Ik had nog steeds grote pupillen en voelde mijn wangen en had daar dus lekker op lopen bijten wat ik die avond helemaal niet door had! Ook waren mijn tanden wat gevoelig. Nadat ik naar school was geweest om 1 uur dook ik smiddags nog even mijn bed in. Savonds moest ik nog even werken in de bouwmarkt. Ik had nog steeds grote pupillen en kwam soms niet helemaal goed uit mijn woorden. Ook leek het of 1 pupil ietjes groter was als de ander. In het begin van de trip vond ik het spannend ik was alleen en nam een nieuwe pil. Ik voelde het effect naar een uurtje maar het zette niet helemaal door en dacht dat het verkeerde of foute pillen waren. toen ik wat bij had genomen voelde ik al meer maar niet zoals die keer met de groep. En ik hoopte een beetje op dat gevoel. Ik wacht nu weer een tijdje en ga het dan weer is met wat vrienden proberen en zal daarvan wel weer een verslagje schrijven. Wat denken jullie is er nog verschil in halve pil in kruimels of halve hele in nemen? ik heb tussen door ook nog telkens een beetje genomen of is het dan gewoon beter om een halve te nemen ipv kleine stukjes. Dit was mijn eerste trip verslag"
"Alcohol Wiet Hasj Spacecake Lachgas XTC Cocaine"