Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Omdat ik ben gestopt met roken rook ik alleen nog maar voorgedraaide ( hoef ik geen sigaretten te kopen, dus ook geen verleiding ) Voorgedraaide White Widow van de Grass Company"
"Amaranth zei: 013TY zei: Omdat ik ben gestopt met roken rook ik alleen nog maar voorgedraaide ( hoef ik geen sigaretten te kopen, dus ook geen verleiding ) Voorgedraaide White Widow van de Grass Company Klik om te vergroten... Als je alleen maar voorgedraaide koopt ben je niet gestopt, meestal zit in een voorgedraaide nauwelijks wiet en vooral shag. Klik om te vergroten... Ja dat klopt, maar ik ben gestopt met het kopen van pakjes sigaretten en het oproken ervan. De nicotine die ik bij het blowen binnen krijg, who cares"
"ilyas zei: Er zijn ook verstandige belgen, kijk maar naar mij @TS: wat is er in hemelsnaam zo leuk aan out gaan? Klik om te vergroten... Keren dat ik outging waren een hell , niks stoers of leuks aan dus"
"Ik vind het juist lekker om stoned en dronken te zijn, je ogen voor 90% dicht en je kan niet meer recht lopen. Teveel blowen bij het zuipen is voor mij alleen geen combo. 1tje als ik dronken ben oke, maar als ik aan de 2e begin...."