Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"abiertopen zei: Telkens wanneer ik wap en naar het toilet moet om te plassen, heb ik de neiging om flauw te vallen. Laatst ben ik werkelijk flauwgevallen, men moest mij naar een koele kamer brengen om terug op mijn positieven te komen, bewusteloos gevallen, was maar een tien a 15 seconden. Men voelt zich zo slap als een vod op dat moment. Wat zou de oorzaak kunnen zijn. Ik heb die avond in totaal 2 x 70 xtc genomen en 1.5ml GHB. Klik om te vergroten... Ik denk dat je dat niet moet combineren Of erna of er voor .. Ik ging al out van 4,5 ml ghb mja dat was dus ook mn eerste keer en nooit weer"
"Het kan er ook aan liggen dat je een boer(tje) moet laten . Termiste ik heb daar ook wel eens last van . (Ik noem t speed boertjes ) En nadat ik gebruikt heb dan heb ik beetje een honger gevoel maar weet ik niet wat ik eten wil . De kostneigingen had ik ook en toen ging ik gewoon even buiten staan en paar keer diep adem halen door mn neus en het was weer weg :P . Hoop dat je hier iets aan hebt ."
"foreverinspace zei: dr0gz zei: Ik heb een aan tal keer pillen laten testen, het enige wat ze doen is een goedje erop en kijken in een map hoeveel mdma etc de pil bevat. Moest ook nog is 5 euro betalen Een goeie site vind ik http://www.pillreports.com Je selecteerd je land, daarna je provincie, en dan klik je aan waar je pil op lijkt. Eventueel kan je hem nog opmeten. Als de pil niet op die website staat, of het niet duidelijk erop staat neem ik het niet. Klik om te vergroten... Zou liever 5 euro betalen dan hartattack te krijgen en mijn familie en nabestaanden achter te laten... Klik om te vergroten... Mee eens , geld heb je zo weer . Je leven ben je dan helemaal kwijt"
"Het idee . Na een jaar geblowt te hebben en af en toe speed gebruikt te hebben worden ik en een vriendin weleens iets anders proberen . Na lang nadenken kwamen we op het idee om xtc te gaan gebruiken . De avond We hadden 2 pillen gekocht blauwe nike en we moesten nog even wachten tot haar ouders weg gingen . 21:30 Haar ouders gingen weg dus we zouden de pil gaan pakken , ze wou gelijk een hele maar het leek mij niet zo verstanding dus pakten we een halve . Na een tijdje twijfelen slikte ik hem door . Eerst gingen we op de fiets naar 'het parkje'en daar zouden we gaan wachten tot hij insloeg . 22:10 We vernamen nog nix dus we wouden naar huis gaan om de andere helft te pakken . Toen we bij haar huis kwamen ben ik op een stoel gaan zitten en tv kijken en ja hoor BAM hij sloeg keihard in . De ondertiteling van de film begon te golven ik wou nog iemand smsen maar kon mn telefoon niet van vergrendeling af krijgen dus na een tijdje boeide me dat ook niet meer . Ik kreeg er een ongelovelijke love gevoel van en konmaar niet stoppen met vertellen hoe perfect onze vriendschap was en alles was geweldig wat we meegemaakt hadden en de wereld was zo mooi en goed . Ik zorgde goed voor haar en zei tegen haar als je wat hebben moet dn moet je her zeggen. Ik haalde water voor haar en draaide sigareten voor haar en dat vond ze zo lief en aardig haha . Het raarste moment vond ik dat hij uit werkte ik wilde steeds meer . Maar dat deden we niet omdat we die wouden bewaren . Dit was mij eerste verslag , ik hoop dat hij goed is en als hij bevalt zal ik cker vaker wat posten gaan ."
"Tja ieder zn eigen mening he , zo heb ik het ervaren en dat wou ik delen . Er zijn genoeg mensen die voor het eerst gebruiken en er misschien wel wat aan hebben. Maar ik snap wel wat je bedoelt en zal het menemen in mn volgende trip verslag . (Ik denk met kerst of oud&nieuw een live report ). En lees die van jou ook wel ff . Ty voor je reactie en tips"
"Haha dat doe ik nu duss ook , heb voor 1 nacht 4/5 pillen bij me maar dn ben ik na zn nacht ook echt fucking vaag en ''in de warre'' xoals ze dat hier noemen"
"Haha zeker wel , dan zit ik wel eens op de wii een spel te doen en denk ik he hoe kan dat nou weer dan haha geweldig . En dan oogdopjes in en korsakoff unlease the beast er op en dan knetter hard gaan met 2snoepjes op gheghe i love it maar het liefst gebruik in mn uppie . Gewoon lekker je ding doen lekker op eigen tempo gaan heerlijk"