Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hahaha je kan inderdaad helemaal para worden !!!! soms niet leuk meer :P :P"
"hahaha als je dan nog een joint kan draaie...k tril dan zo dat het vloeitje scheurt of alles pleurt er uit irritant ja"
"ja maar als je speed op heb heb je zo,n rookkick en een jointje smaak dan extra lekker !!! en indd te veel blowen in niet leuk je hebt nergens meer zin in word giggantich lui en krijg een gigantiche vreetkick !!! als ik blow voor het werken kan ik me beter direct ziek melden ma voor het slapen gaan is wel lekker alleen je krijgt zo,n droge bek dan moet je steeds uit bed om een slok drinken te nemen en dan uiteindelijk weer uit bed om dat je zo nodig moe4t plassen van al dat drinken en je kan s,ochtends je nest niet uit kome maar goed een joint blijft LEKKER hahaha :P :P"
"als de speed uit begint te werken en je gaat flink blowen word je in de war niet als je net een flinke snuif heb gehad dan verneem je er indd geen fuck van komt later en ik krijg als ik strak ben ook geen droge bek van het blowen das wel bter"
"maar het zijn indd 2 tegenpolen maar is dat ook extra schadelijk voor je lichaam ??"
"vooruit dan maar schrijf even anders omdat jullie het zo vreselijk vinden en trouwens waarom zegt iemand tegen mij dat ik anders moet schrijven terwijl die zelf ff ook gebruikt is ook msn taal hoor !!! stelletje chagerijnen"
"ow en zommes waarom zeur jij overal op als ik vragen mag ???? heb nou al een paar topics gezien waar mensen advies vragen en elke keer geef jij zo,n bot antwoord is niet lief van jou!!"
"als ik speed heb gehad en ik rook een paar koint dan word ik altijd supppperrrr is de war maar alleen als ik meer wiet dan speed in me lichaam heb dan krijg ik wel een vreetkick (van de wiet) maar ik kan niet slapen (speed) en ik word para ga alle kasten checken of er niemand zit das minder..."
"heb ff een heel ander vraagje hoor maar ik snuif nu 1 jaar en op het begin brande het in me neus en had ik altijd kloeten speed in me neus hange nu jaar later brand het niet meer in me neus en het gaat er direct in er blijft nix hange in me neus weet iemand hoe dit komt ?? omdat me neus open is gebrand ????? kent iemand dit ??? xxxx"
"ik word mega in de war als ik speed heb gebruikt en blow als ik omgeveer 3 joints rook en snuiff dan krijg ik een vreetkick van wiet maar kan niet slapen door de pep en ik word para ga in all kasten kijken of er niemande zit vaag nie??!!"