Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Neen."
"Het is overduidelijk dat hij het gewoon allemaal heel erg spannend vind, en er daarom constant aan denkt en over praat."
"Drientje zei: Tufnut zei: Drientje... WTF?? Doe jij anders even normaal. De wedervraag van Svali had een meer deftige reactie kunnen/mogen zijn, maar het is gewoon een vraag. Een vraag leidt tot een gesprek. Volgens mij zou jij er juist goed aan doen om eerst door te vragen. Maar nee, jij gaat wel even uitleggen hoe dopamine werkt. Is dat dan waar deze jongen op zit te wachten? Als je dat soort uitleg begint te geven, doe het dan goed. Verwijs dan naar http://www.jellinek.nl/brain/index.htmln Klik om te vergroten... Als de jongen dacht dat hij niet verslaafd was dan had hij geen vraag gesteld. Wat hij zoekt is geruststelling en dat vind je alleen door informatie te verstrekken. Een vraag als, wat vind je zelf is werkelijk totaal mongool want als hij zelf vond van niet had hij geen topic geopend en als hij vond van wel was zijn vraagstelling duidelijk anders. Ik had eerst een heel ander verhaal geschreven maar een plotselinge uitval van mijn generator maakte dat ik het opnieuw moest typen en het beknot gehouden heb. Goede link van je joh. Ik had zelf ook niet bedacht dat Jellinek zulke info gaf. Oh wacht! Ik linkte naar hun site. Oh wacht! Ik werk voor Jellinek. Wat bijzonder. Klik om te vergroten... Omdat hij er een topic over maakt betekend dus dat hij verslaafd is. Zo dat is dan ookweer opgehelderd, Of toch niet."
"High."
"Bad gaan van wiet ? Waar gaat het heen met de wereld."
"akkerveld21 zei: Als ik jou was zou ik stoppen met zeuren man ! Betere straatwiet als deze kan ik hier in omstreken niet vinden, geloof me. Ik heb deze jammer genoeg nogmaar 1 keer kunnen krijgen Word je zo gaar van als een cholerapatient Echt een soortje waar ik m'n kindergeld aan zou verpatsen. Dus stoppen met huilen en roken die shit Klik om te vergroten... Gelijk heb je."
"LeonR123 zei: Nou, het gevoel dat je dood gaat vind ik een beetje overdreven. Zal vast kunnen maar dat heb ik nog nooit gehad. Ik voel me tijdens een bad trip gewoon raar, en kut. En alles is somber en slecht en niet leuk en ik ben misselijk. Zit zeg maar een soort treurige deken over alles heen (een van mij stonede uitspraken tijdens n bad trip.) Volgens mij zijn de enige dingen waarbij je écht kunt denken dat je doodgaat hallucinogenen, denken jullie niet? (ik spreek niet uit eigen ervaring) Klik om te vergroten... Tot je echt bad gaat. & niet noodzakelijk."
"sucks to be you"
"Internet"
"http://thebrain.mcgill.ca/flash/i/i_03/ ... amine.html Ik weet dat je om een video vroeg MAAR Beter dan niets?"