Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"maar dat is ook logisch he als je 14 bent hahaha"
"liefde is heel lief zijn tegen elkaar, cadeautjes krijgen ^^ en vooral eerlijk zijn"
"ik ben weer ff uitgekeken op lsd de laatste trip was echt ontzettend stom, ik dacht de hele tijd wanneer houd dit op maar er zijn ook een aantal mensen geweest die mn trip toen gigantisch verpest hebben dus wellicht ligt het daaraan Mss binnenkort nog een keer maar voorlopig niet"
"winkelen :P ik kan niet met geld omgaan, al mn geld moet meteen op maar ik ben nou aant proberen zuinig te zijn met geld, en dat zo te houden whaha"
"Ik heb achter de bar gewerkt bij MOH mss heb je wel gratis drank van me gekregen want ik doe daar niet moeilijk over whaha, Ik vond het echt helemaal geweldig Ik vond de Anthem dit jaar ook wel leuk opzich alhoewel ik toch nog altijd die van Angerfist - The world will shiver het vetste vond tot nu toe En Angerfist speelde ook super goed he!!! Ik heb ook nog met de beveiliging gepraat er is anderhalve tot 2 kilo drugs in beslag genomen voornamelijk mdma, en zelfs heroine hebben ze in beslag genomen, ze hebben ook ongeveer 15 mensen mee naar buiten genomen waarvan ze gezien hadden dat ze aant dealen waren en die konden gelijk mee met een politie busje naar het bureau... kut van die 45euro dan en natuurlijk ALLES wat je mist en uiteraard de boete die je krijgt whehe, er waren ook 2 mensen daar in coma geraakt vanwege overdosis en ze hebben een aantal moeten reanimeren (heb lang met security gepraat want vond het echt intressant) Ik heb trouwens idd ook een jongetje aan de bar gehad die eruitzag als 14 whaha met een zonnebril op geloof ik, ik heb me dat onthouden omdat ik het al extreem vreemd vond Ik heb trouwens ook bij Hellraiser achter de bar gewerkt en wss nu weer in Juni bij Hellraiser vs Megarave Gaat iemand toevallig naar Vince tegen de rest? De Line Up is echt geweldig namelijk"
"Freezing zei: ***Star_System*** zei: Ik heb achter de bar gewerkt bij MOH mss heb je wel gratis drank van me gekregen want ik doe daar niet moeilijk over whaha, Ik vond het echt helemaal geweldig Ik vond de Anthem dit jaar ook wel leuk opzich alhoewel ik toch nog altijd die van Angerfist - The world will shiver het vetste vond tot nu toe En Angerfist speelde ook super goed he!!! Ik heb ook nog met de beveiliging gepraat er is anderhalve tot 2 kilo drugs in beslag genomen voornamelijk mdma, en zelfs heroine hebben ze in beslag genomen, ze hebben ook ongeveer 15 mensen mee naar buiten genomen waarvan ze gezien hadden dat ze aant dealen waren en die konden gelijk mee met een politie busje naar het bureau... kut van die 45euro dan en natuurlijk ALLES wat je mist en uiteraard de boete die je krijgt whehe, er waren ook 2 mensen daar in coma geraakt vanwege overdosis en ze hebben een aantal moeten reanimeren (heb lang met security gepraat want vond het echt intressant) Ik heb trouwens idd ook een jongetje aan de bar gehad die eruitzag als 14 whaha met een zonnebril op geloof ik, ik heb me dat onthouden omdat ik het al extreem vreemd vond Ik heb trouwens ook bij Hellraiser achter de bar gewerkt en wss nu weer in Juni bij Hellraiser vs Megarave Gaat iemand toevallig naar Vince tegen de rest? De Line Up is echt geweldig namelijk Klik om te vergroten... Ja twas idd een superfeest, angerfist draaide goed, maar nosferatu vs endymion draaide SUPER! vond het echt geweldig en helemaal gewledig toen met die aanstekers enzo kan me wel herinneren dat ik gratis drinken heb gehad, kreeg ineens een beker redbull in mn hande geduwd door een vriend die zei; deze heb k gratis gekrege haha kheb ook paar mense weggedrage zien worde, eentje om 23.00 ofzo al, lkr geldverspilling etc.. Klik om te vergroten... Mss heb je die redbull dan van mij gekregen! whahaha dat zou wel echt heel vet zijn"
"trippende bands Velvet Acid Christ<3 die moeten jullie downloaden echt te vet als je aant trippen bent"
"***WIEJ**** IK GA NAAR VNV NATION >wel geen festival, maar toch vermeld ik dit :P"
"Psycho_Chrono zei: ***Star_System*** zei: ***WIEJ**** IK GA NAAR VNV NATION >wel geen festival, maar toch vermeld ik dit :P Klik om te vergroten... En ik ga meeeee Klik om te vergroten... De geweldigheid, VNV Nation is zo'n goede band en ik vind het zo geweldig dat je mee gaat en wiej* ben helemaal blij^^"
"Ellesdee zei: Kimmerd zei: Ik meestal de avond zelf , trillen en kotsen , - maar is meestal van het mixen. Bevoorbeeld never try!: Jupi. cola Kriek Breezer wodka Klik om te vergroten... tjah op jouw leeftijd moet je gewoon nog niet zo veel drinken Klik om te vergroten... Ja want dat is slecht voor je! Haha"