#1
the used is inderdaad wel ok, die Bert had nogal een fucked-up leven :P
mijn favo nummer van hun is iets met 'inkt'
mijn favo nummer van hun is iets met 'inkt'
The Used zei:The taste of ink, ja dat is dan ook gelijk mijn lievelingsnummer. Ik heb wel groot respect voor Bert. Hij is opgegroeid in een fucked up gezin, veel problemen thuis , raakte zwaar een de heroine op het punt dat ie zelfmoord wou plegen. Ging die in een bandje spelen genaamd The Used en hij kickte helemaal af en hij is nu een geweldige zangen met een geweldige band
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."