Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJouw Bands/ Dj's

Jouw Bands/ Dj's

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#1
the used is inderdaad wel ok, die Bert had nogal een fucked-up leven :P

mijn favo nummer van hun is iets met 'inkt'
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Madonna
The Who
The Doors
The Velvet Underground
Jimi Hendrix
Dire Straits
Pink Floyd
PJ Harvey

Dit zijn mijn favoriete artiesten, maar ik luister op feestjes enzo uiteraard ook naar andere muziek.
j
jopioLid
01-01-2024, 00:00
#3
veeeeeeel eeen paar dan:
The Prodigy
Led Zeppelin
Slipknot
De Band Zonder Banaan
Red Hot Chili Peppers
Daft Punk
System of a Down
en anderen
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben zelf echt helemaal weg van The Used :grin: , ze zijn echt super goed.. en het wereldje der omheen is ook heel erg tof , krijg je beetje verlangend gevoel naar ook zo'n soort leven in plaats van alleen maar school etc. :wave:

Moet je kijken dit ben benieuwd wat julie ervan vinden...
http://www.youtube.com/watch?v=4trKM3VUsyM
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#5
The taste of ink :wink: , ja dat is dan ook gelijk mijn lievelingsnummer. Ik heb wel groot respect voor Bert. Hij is opgegroeid in een fucked up gezin, veel problemen thuis , raakte zwaar een de heroine op het punt dat ie zelfmoord wou plegen. Ging die in een bandje spelen genaamd The Used en hij kickte helemaal af en hij is nu een geweldige zangen met een geweldige band :grin:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik speel solo, das veel harder.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#7
The Used zei:
The taste of ink :wink: , ja dat is dan ook gelijk mijn lievelingsnummer. Ik heb wel groot respect voor Bert. Hij is opgegroeid in een fucked up gezin, veel problemen thuis , raakte zwaar een de heroine op het punt dat ie zelfmoord wou plegen. Ging die in een bandje spelen genaamd The Used en hij kickte helemaal af en hij is nu een geweldige zangen met een geweldige band :grin:
Klik om te vergroten...

en vergeet niet zijn vriendin die zelfmoord pleegde toen ze zwanger was van hem:openmouth:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#8
Belgische DJ Dirk Dierickx aka M.I.K.E. etc. :smoke:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Groove Armada, Daft Punk, Prodigy!
F
FormshiftLid
01-01-2024, 00:00
#10
The Outside Agency
D-Xtreme
Negative A - Catkiller (Same Person, andere stijl)
E-Noid - Dione - SRB (Same Person, andere stijl)
Ophidian
Ruffneck - D'Spyre (Same Person, andere stijl)
Stormtrooper
Moleculez
Nordcore
CSR
Radium
Tieum
Unexist
Gabba Front Berlin
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heel veel verschillende psytrance dj's, enorm veel metal bands en veel gothic / industrial / ebm groepen.. Dat zijn eigenlijk de drie 'hoofd'genres waar ik naar luister. Echt veel te veel om een paar namen uit te kiezen, ben momenteel wel he-le-maal verslingerd aan dit nummer:

Astrix - Tweaky :hearteyes: !! WÁT een geluid .. woooow.. vooral na zo'n 3 minuten barst de hel (hemel eigenlijk!) echt los. Ik heb dit nummer nog nooit gehoord terwijl ik tripte maar dat ga ik zeker doen! Mega mega vet.
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#12
http://www.last.fm/user/DieEierVonSatan/charts/?charttype=overall&subtype=artist

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."