Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLysergic Asylum

Lysergic Asylum

25 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
onzin .. het kerkje in ruigoord is klein maar het plafond kan me iedere keer boeien met hun minimale lichthardware.
Soms is de muziek daar ook te hard voor mij in volume, maar hardcore draaien ze gewoon nooit.

Goede hardcore bestaat niet voor mij, het is net hardrock, altijd bocht.

De lsd doet me erop flippen, ok ik heb de website nog is bestudeert:

Er wordt gesproken over een kasteelboerderij.
Het feest was dus in de boerderij, op foto nr 2 staat inderdaad een deel van het complex, dat mooie deel was niet toegeankelijk. op de binnenplaats waar ruimtec zat was voor een legertent met kussen en een lasertje en dj, werdt keiharde hardcore gepompt. Op de binneplaats stonden de shops zonder gelegenheid om te hangen.
Het lelijke deel is niet afgebeeld, erg slim.


Skunk of Satan ...
Dark Ego
Dark Whisperer ...

Tsja ik had het kunnen weten ....

Alles wat Dark en Satan is is gewoon klote.

hahwhahwa ... even voor de duidelijkheid, dat er mensen zijn die het helemaal te freaky vonden kan ik wel begrijpen. En voor de mensen die er hard voor gewerkt hebben neem dit als opbouwnede kritiek mee in de volgende setup ? Iemand teleurstellen en slechte recensies krijgen is altijd een minpunt. Je kan ooit iedereen gelukkig maken dat is onmogellijk.

Maar mijn ding was het niet, ik vind alleen GOA al niet goed genoeg.
In een CAIshop wat meestal ook meteen de chill out is moet gewoon constant een dj zitten met die spacy afterbeats.
De geur van het zoete en een plekkie om te hangen is voor mij veel belangrijker dan de line up.

Er gaan mij teveel sjieke websites rond op het net met fantastische kleurtjes en afbeeldingen.

In Den Haag zit ook zo'n oplichter met een klote tent aan het strant: Shut UP and Dance ... onthou het maar goed.

1 a 2 x per jaar geeft ie een goed feest. Musicon en het strand de rest is zo zwaar balle, in zijn poolse hardcore schuur.

Stonie
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Doodkapje en ik vonden het anders wel een goed feest :wink:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
lysergine25 zei:
de rest is zo zwaar balle, in zijn poolse hardcore schuur.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :mrgreen: Geniaal.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mr.jiho zei:
als je een lichtshow wilt dan ga je beter naar een optreden van dj tiësto ofzo...
Klik om te vergroten...

Tiesto vind ik zo droevig ... wordt al deprisief als ik hem op de radio hoor.

Stonie
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jeller zei:
Doodkapje en ik vonden het anders wel een goed feest :wink:
Klik om te vergroten...

ENOF!!!! PHAZUR RULES (na infected mushroom dan... hihi)
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Iemand fubar 3?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."