Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDef P´s nieuwe cd Pascal Rascal - Release Party

Def P´s nieuwe cd Pascal Rascal - Release Party

15 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#1
Amstelveen is wel te doen met de trein enzo :)
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op 14 september
In de P60 te Amstelveen


Het gaat eindelijk gebeuren! De opvolger van Cryptokilostijl, ofwel het nieuwe album van Def P (en Co) is klaar.

Het album is getiteld "Pascal-Rascal", en de geplande releasedatum is 14 september. Er zal op deze datum een exclusieve releaseparty plaats vinden in de P60 te Amstelveen. Als alles goed gaat zal de kaartverkoop over een tijdje van start gaan. Def P zal daar de nummers van het nieuwe album voor het eerst live spelen, en er zullen ook speciale gasten en een voorprogramma op het podium verschijnen. De entreeprijs zal rond de 15 euro liggen en daar zit meteen de nieuwe cd "Pascal-Rascal" (winkelprijs 20 euro) bij in. Kortom, laat dit exclusieve feest en deze goede deal niet aan je neus voorbij gaan! De voorverkoop start binnenkort en op is op, vol is vol, je kent die kreten wel.
Wees daar of wees vierkant.
Klik om te vergroten...
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ow jammer Minne! Leek me leuk je weer te meeten (en nu wat langer haha). Ik ga dus wel heen :)
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geen geld :(
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zat met Minn toevalllig oldschool Osdorp Posse te luisteren toen ik dit las, misschien komen we saampjes :)
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zit er ook over te denken om te gaan :) Klinkt tof iig :)
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mini meeting :)

Als mense van ver komen heb ik euhm.. 2 normale slaapplaatsen, nou ja eigenlijk 1. Of je moet eigen camping dingetjes meenemen :P
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#8
trouwens voor kaartjes en verdere info:

http://www.p60.nl/index.php?pid=6&id=1030
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Serenity zei:
Amstelveen is wel te doen met de trein enzo :)
Klik om te vergroten...

njah, maar woont ook in "de buurt".. (dacht ik)
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik woon in Arnhem, niet écht in de buurt :wink:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#11
:tearsofjoy: Je wordt oud jongen :wink:
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#12
owwww.... euh.. ja wist ik.. ff checken of je het zelf nog wist
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#13
nog 3 dagen :mrgreen:

komen er nog mensen van hier of toch liever niet? :smoke:
C
ChimeraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Serenity zei:
Geen geld :(
Klik om te vergroten...



:(
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#15
bah, beter had ik meer op dit forum gelet =/ was waarschijnlijk erg vet?
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#16
Safire zei:
Ow jammer Minne! Leek me leuk je weer te meeten (en nu wat langer haha). Ik ga dus wel heen :)
Klik om te vergroten...

Ja, ach. Volgende keer beter, terrasjes pakken ofzo :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."