Ik was daar in 2004.. en dat was heel erg leuk. Maar ik moet nog zien of ik ga dus.. ik zie wel.
#5
Hmm wel leuk, ik woon ook bijna in Arnhem dus misschien wel chil om naartoe te gaan
#6
Ik ga er niet heen, maar ik ga wel voor het musis zitten met een lading bier en gewoon mensen kijken. Prachtige types komen daarop af.
En dan natuurlijk metaalkonijn en eier weer even de hand schudden
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.