ik moet gwn een cd hebben van Jan boerman !!
geweldig dat je me dit hebt leren kennen
bedankt enesteene
#2
graag gedaan, hij is meesterlijk... hbe eens toen ik nog stagiar leraar basisonderwijs was een geleide fantasie opdracht gedaan met kinderen in groep 5-6... met de edoeling dat ze daarna erover zouden gaan tekenen... een meisje barstte in huilen uit omdat "De Zee" zo verschrikkelijk eng is
geloof me, als je dit vanuit het netis hoort midden in de nacht... AAAAAAH
#3
ga door ga door ik wil meer :P
Blijf door gaan met suggesties
#4
Weet niet of dit te 'soft' is, of uberhaupt wat je zoekt, maar ik vind dit wel een lekker creapy/spacy nummer.