lol niet echt mijn muziek, ik vraag me altijd af wat die gasten nou precies willen, ze hebben een (terrechte) hekel aan de westerse samenleving ofzo en willen die slopen? Ok en dan? Ik heb niet echt het idee dat die gasten een leukere samenleving gaan maken dan, laat dat dan maar aan die hippies ofzo over
Anders gaan ze samenwerken?
Anarchisten maken alles kapot en de hippies bouwen het op! Goed plan of niet hee!?
#4
nee man, heb ik niet gemaakt, en ja laat de wereld maar over aan de hippies, anarchisten hebbengebrek aan stuur, en reageren dat zo af
#5
heb jij dat gemaakt ?
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.