Voor de mensen die van een flink potje ouwerwets hakken houden !!!
#2
De Peppermill, bestaat die nog! Nice!
Ja, ik ben alweer zo'n jaartje of 10 uit de houseparty afstruin door stad en (buiten)land running. Nog een keer of twee keer per jaar.
#3
Ja Peppermill bestaat nog ja, ik woon er niet echt heel ver vanaf maar er zijn af en toe nog wel es leuke feestjes.
#4
The good old peppermill.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.