#1
ik ben drie dagen aanwezig
vooral voor breakcore en psytrance uiteraard
vooral voor breakcore en psytrance uiteraard



The Mystic zei:OEH OEH OEH
Infected Mushroom daar wil ik ook heen!!!!
Gelukkig heb ik hier al 5 kaartjes aan de muur hangen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

. Ik walg van gipsy. Voor DnB en minimal moet ik dus naar de andere kant van de stad. Én ik moet dan ook nog dubbel betalen. Geen optie dus.
is heeft Antwerpen blijkbaar de faciliteiten niet meer om mega-events te organiseren.Psy High zei:Het is wel kut dat praktisch elke muziekstijl op een andere locatie is. Jeuj goa en gipsy samen. Ik walg van gipsy. Voor DnB en minimal moet ik dus naar de andere kant van de stad. Én ik moet dan ook nog dubbel betalen. Geen optie dus.
Dat was juist de charme vorig jaar, van de ene zaal naar de andere kunnen zwerven, hier en daar iets meepikken... Het gemengd volk vond ik ook wel leuk. Nu zijn het eigenlijk gewoon aparte feestjes op dezelfde dag ipv een mega-event, wa het een pak minder interessant maakt.
Niet dat dat de schuld van de organisatie is. Nu (de administratie van) Patrick Janssens beslist heeft dat skateplanet niet 'brandveilig'is heeft Antwerpen blijkbaar de faciliteiten niet meer om mega-events te organiseren.
Het postgebouw in Berchem mocht ook al niet met nieuwjaar, en met de gebouwen waar vroeger happy3 was is, er blijkbaar ook een of ander probleem.
Dusja, ik ga het waarschijnlijk skippen dit jaar. Psytrancefeestjes met reggae in de chill zijn er elk weekend, meestal goedkoper, chiller over drugs, en ik hoef er geen koppijn verwekkende gipsy muziek te aanhoren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."