01-01-2024, 00:00#4Re: RHCP zei: nee dat is tog in Denemarken? Klik om te vergroten... Ja, dat is toch in Denemarken
01-01-2024, 00:00#5Re: Aking zei: als jij betaalt Klik om te vergroten... Hehehe. Ga fietsen Aram (k) Vandaag trouwens de 23 073 en 23 076 gespot in Dv <3 Omlopen en daarna via Zl om 15:32 naar Lwd. Morgen naar Sneek.
01-01-2024, 00:00#6Ik was het wel van plan maar de lineup is echt gigantisch slecht, dan liever wat festivals dichterbij met betere namen en goedkoper bier
01-01-2024, 00:00#8Die zie ik nu allebei al op Rock Werchter.. Als ik dan de line-up vergelijk samen met de kosten en reistijd is de som voor mij snel gemaakt..