Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk vind dit dus zo'n geweldige band..

Ik vind dit dus zo'n geweldige band..

9 antwoorden
903 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben een linuxer (Ik dual box met windows though, windows voor games en zo), maar ik vind het niet erg of zo :P.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Futuristic sex robotz. Niet op de filmpjes letten, luister naar de lyrics!


Fuck the MPAA

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/gmqwn4Gx_fw&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/gmqwn4Gx_fw&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]




"If i ruled the world"

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/hF7b27270Iw&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/hF7b27270Iw&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]





Welcome to the Internet

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/axSilOQxy5U&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/axSilOQxy5U&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]






Hey ladies (Waarschuwing: Extreem vrouwonvriendelijk)

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/jPiRMtXRjQE&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/jPiRMtXRjQE&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niet echt my daily cup of coffee, maar die hop van 'Hey ladies' is muziektechnisch best hip.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is "Nerdcore Gangster rap". Ik heb verder eigenlijk een hekel aan rap, maar ik vind de lyrics van deze band gewoon zo mooi.

"f I ruled the world,
All the hackers would unite.
and you walk up to the Gibson, hand in hand,
walk up to the Gibson, hack it man"

Zo romantisch :wink:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nerdcore is best vet, check ook eens de Rhyme Torrent albums. Vooral FSR is ongelofelijk cool al vind ik hun teksten wat betreft Linus Torvalds wel nasty :(
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#6
/cheap
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
hersenspinsel zei:
/cheap
Klik om te vergroten...

/fail
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
hersenspinsel zei:
/cheap
Klik om te vergroten...

vind er ook geen fuck aan eigenlijk
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Jij zou Spank Rock even moeten proberen angramar, is iets minder tjiep :P

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/K7UoBsPBZA4&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/K7UoBsPBZA4&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/1ONvi5SFR8I&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/1ONvi5SFR8I&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben wel into hiphop en rap, maar dit vind ik toch wel slecht! :grin:
Zitten wel wat leuke beats tussen, maar djezzz die teksten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."