Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeckTonic!

TeckTonic!

34 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: TekTonik!

ExceptionalInsight zei:
Ik houd er wel van wanneer er weer een belachelijke hype of rage zijn kop opsteekt. Ik kan bijvoorbeeld ook echt niet wachten tot de 'Shuttershades' hier populair worden.


Klik om te vergroten...
die zijn al redelijk populair hier

vreselijk
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: TekTonik!

Ellesdee zei:
die zijn al redelijk populair hier

vreselijk
Klik om te vergroten...
Ik heb ze nog niet gezien, maar ik ben vast voorbereid om me dood te lachen.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: TekTonik!

ExceptionalInsight zei:
Ellesdee zei:
die zijn al redelijk populair hier

vreselijk
Klik om te vergroten...
Ik heb ze nog niet gezien, maar ik ben vast voorbereid om me dood te lachen.
Klik om te vergroten...
ik heb ze al een paar keer voorbij zien komen op foto's @ andere fora, en een paar keer op straat :openmouth:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: TekTonik!

ik heb helemaal niks tegen homo's en gebruik dit woord ook totaal niet met die betekenis,

maar dit is gewoon erg gay!
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: TekTonik!

Tja als je echt niets beters te doen heb moet je natuurlijk niets doen om jezelf te ontwikkelen en lekker mee gaan doen met wat alle anderen doen. Ga op in de massa, steek onder geen voorwaarde je kop boven het maaiveld en je zult zien dat je ontzettend gelukkig wordt!

Ik wens alle tektonikers een heel fijn en prettig leven toe! :P :grin:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een soortgelijk onderwerp bestond al dus ik heb ze ff samengevoegd.
s
steelpadLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re:

Shana_P zei:
Die kerels zijn zo gay en de muziek is maar flauw.
Om een voorbeeld te geven van figuren die ik wel eens zie verschijnen in de discotheek bij ons.
http://nl.netlog.com/PlayBoyStyleZ
Klik om te vergroten...
Haha, inderdaad ... ken 'm ook.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: TekTonik!

Kijk, dat kost tenminste moeite om te leren.

Maar kvin t nog steeds niks. :P
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: TekTonik!

Volstrekt belachelijk.

Gewoon weer een commerciële meeloop-hype, binnekort zijn het allemaal hiphoppers of rockers of whatever.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
next gen jump...haat het net als dat Melbourne Shuffle gekut
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: TekTonik!

ExceptionalInsight zei:
Ik houd er wel van wanneer er weer een belachelijke hype of rage zijn kop opsteekt. Ik kan bijvoorbeeld ook echt niet wachten tot de 'Shuttershades' hier populair worden.


Klik om te vergroten...
Voor ze populair werden kocht ik zoeentje in de kringloopwinkel om mee te doen op kamp.
Het koste welgeteld 50 cent!!

Ben ik nu hip of niet :stoned:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
wordt dan gelijk homo als je skinny jeans gaat dragen en een nichterig dansje er bij doet
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: TekTonik!

Ellesdee zei:
ExceptionalInsight zei:
Ellesdee zei:
die zijn al redelijk populair hier

vreselijk
Klik om te vergroten...
Ik heb ze nog niet gezien, maar ik ben vast voorbereid om me dood te lachen.
Klik om te vergroten...
ik heb ze al een paar keer voorbij zien komen op foto's @ andere fora, en een paar keer op straat :openmouth:
Klik om te vergroten...


Rotteeeerdaaam jwz :rock:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kinda GAY!
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het is gewoon het hypewoord voor een beetje te commerciel klinkende electro, het bestaat idd al langer, alles heeft de kudde het ondekt nu, spijtig al hoop ik wel dat het jump van de kaart vaagt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."