Zijn er hier mensen die wel eens op deze ark gefeest hebben hebben?
Volgende week vrijdag is er Connecting the Tribes:
De dag er op Connecting the Cultures:
Ik wil graag zaterdag gaan, maar mijn vrienden zijn er nog niet helemaal zeker over.
Zijn er DF-ers dan aanwezig?
#3
Het schijnt een heel vet feest te worden
Goeie muziek, vette deco's etc
Ik heb me kaartje al besteld!
#4
stubnitz is een hele mooie locatie inderdaad. ben er best vaak geweest op techno en minimal feestjes. maar dit ziet er ook wel erg leuk uit.
#5
heb echt al teveel arc of goa's meegemaakt, ze blijven supervet... ik zou naar het eerste feest gaan, kijken of ik morgen genoeg energie heb daarvoor....
#6
Ja het was leuk
#7
Leuk, maar te veel mensen op te kleine boot.
#8
Klopt je kon daardoor niet echt losgaan...
Vond het trouwens ook wel jammer dat er in zaal minimal was, 2 zalen full on goa was beter geweest en dan konden de mensen zich een beetje verspreiden
Maar toch, ondanks veels te veel mensen, wel een leuk feestje
#9
wat een goeie tacktiek is is om gewoon te gaan springen en fucking leip en wild te dansen, dan creeer je vanzelf ruimte. :P
klinkt bekend... altijd al zo geweest... je had de koninginnedag arc of goa moeten meemaken 2007... prop en prop vol... je kon soms een half uur geen kant op....
#11
je moest eens weten wat die vergunning kost per dag, dan moet je wel veel mensen toelaten..
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.