Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNamaste - Arc of Goa

Namaste - Arc of Goa

10 antwoorden
949 weergaven
18-5-2026
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#1
stubnitz is een aanrader, hele toffe locatie :hearteyes:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zijn er hier mensen die wel eens op deze ark gefeest hebben hebben?

Volgende week vrijdag is er Connecting the Tribes:


De dag er op Connecting the Cultures:


Ik wil graag zaterdag gaan, maar mijn vrienden zijn er nog niet helemaal zeker over.
Zijn er DF-ers dan aanwezig?
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het schijnt een heel vet feest te worden:)
Goeie muziek, vette deco's etc:)

Ik heb me kaartje al besteld! :hearteyes:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#4
stubnitz is een hele mooie locatie inderdaad. ben er best vaak geweest op techno en minimal feestjes. maar dit ziet er ook wel erg leuk uit.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
heb echt al teveel arc of goa's meegemaakt, ze blijven supervet... ik zou naar het eerste feest gaan, kijken of ik morgen genoeg energie heb daarvoor....
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja het was leuk :hearteyes:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Leuk, maar te veel mensen op te kleine boot.
B
Beyond IllusionLid
01-01-2024, 00:00
#8
Klopt je kon daardoor niet echt losgaan...
Vond het trouwens ook wel jammer dat er in zaal minimal was, 2 zalen full on goa was beter geweest en dan konden de mensen zich een beetje verspreiden

Maar toch, ondanks veels te veel mensen, wel een leuk feestje :wave:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#9
wat een goeie tacktiek is is om gewoon te gaan springen en fucking leip en wild te dansen, dan creeer je vanzelf ruimte. :P
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Wacky zei:
Leuk, maar te veel mensen op te kleine boot.
Klik om te vergroten...

klinkt bekend... altijd al zo geweest... je had de koninginnedag arc of goa moeten meemaken 2007... prop en prop vol... je kon soms een half uur geen kant op....
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#11
je moest eens weten wat die vergunning kost per dag, dan moet je wel veel mensen toelaten.. :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."