#1
Ik hoorde het laatst al een keer. Ik had er ook al iets over gelezen maar dat kwam niet zo over dat het zou stoppen. Ik vind het echt jammer. Het zou mijn 1e keer Black worden.
Reden: White gaat wereldwijd en hij wil het duistere Black niet wereldwijd bekendmaken.
Wie baalt hier nog meer van![:(]()
Reden: White gaat wereldwijd en hij wil het duistere Black niet wereldwijd bekendmaken.
Wie baalt hier nog meer van
