#1
Post hier jouw favoriete klassieke albums.
:P Op zich is een platenspeler een goede investering, want het is de ideale manier om je muzikale horizon te verbreden. Zeker als je, zoals ik, die platen bij de kringloop koopt (50 ct per stuk ofzo.) kapitein-x zei:Gisteravond deze nog gedraaid van Bach: http://www.bol.com/nl/p/muziek/bach-vio ... index.html
Ik vind dit ideaal als achtergrondmuziek, krijg er veel positieve energie van.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."