Hmm, niet mijn ding. Niet slecht ofzo hoor, maar niet de style en al helemaaal niet de flow waar ik van hou
#6
dat kan natuurlijk ;p
#7
Ben zelf ook bezig ermee. Een vriend van me al langer. Samen met hem ga ik een eerste track opnemen. Een andere vriend van me is een bijzonder goede jazz-gitarist. Echt heel heel erg goed. Uitzonderlijk talent, verdient er geld mee en zal zeker zijn naam vestigen. Maaar hij heeft dus een studio van een paar duizend euro gewoon. Daar mag ik opnemen tot ik mijn eigen apparatuur heb
#8
laat me horen als het wat geworden is
peace gast
#9
niet slecht maar zo zijn er veel
#10
Doet me denken aan de ouwe tracks van 0118Vier, maar dan nog net niet :P
keep it up
#11
ik vind ze nog steeds hot, maar bedankt voor de compliments
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.