Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRoadburn 2009

Roadburn 2009

3 antwoorden
992 weergaven
18-5-2026
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roadburn, een driedaags festival voor stoner rock en psychedelische rock. Gaan er mensen hier dit jaar naar Roadburn? Het was bizar snel uitverkocht, binnen een uurtje ofzo, maar ik heb gelukkig een kaartje kunnen bemachtigen. De line-up:

Vrijdag:

MAINSTAGE:

AMON DÜÜL II
BARONESS
MOTORPSYCHO
ORANGE GOBLIN
UFOMAMMUT

GREEN ROOM & BATCAVE:

BLACK SUN
CHURCH OF MISERY
THE DEVIL'S BLOOD
FARFLUNG
GOMER PYLE
ROSE KEMP
MINSK
RADIO MOSCOW
ALEXANDER TUCKER
WHITE HILLS
WOLVES IN THE THRONE ROOM

Zaterdag:

MAINSTAGE:

ANGEL WITCH
BOHREN UND DER CLUB OF GORE
COLOUR HAZE
CATHEDRAL
MONO [Japan]
SAINT VITUS

GREEN ROOM & BAT CAVE:

ASVA
THE ATOMIC BITCHWAX
DRAGONTEARS
SCOTT KELLY
NEGURA BUNGET
OMEGA MASSIF
THE OUTSKIRTS OF INFINITY
ROADSAW
SAVIOURS
SHORA
STEVE VON TILL
VIBRAVOID
THE WINCHESTER CLUB

Zondag (Beyond the Pale):

Akimbo
Earth
Grails
Grey Daturas
Guapo
Neurosis
OM
Six Organs of Admittance
Skullflower
A Storm of Light
Tribes of Neurot
U.S. Christmas
The Young Gods

Niet te missen, wat mij betreft:

Amon Düül II, Orange Goblin, Motorpsycho, Church of Misery, The Devil's Blood, Radio Moscow, Farflung, Bohren und der Club of Gore, Colour Haze, Cathedral, Saint Vitus, The Atomic Bitchwax, Earth, Neurosis, Om en Skullflower. Ik heb er vast zin in.
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#2
PatrickBateman zei:
Roadburn, een driedaags festival voor stoner rock en psychedelische rock. Gaan er mensen hier dit jaar naar Roadburn? Het was bizar snel uitverkocht, binnen een uurtje ofzo, maar ik heb gelukkig een kaartje kunnen bemachtigen. De line-up:

Vrijdag:

MAINSTAGE:

AMON DÜÜL II
BARONESS
MOTORPSYCHO
ORANGE GOBLIN
UFOMAMMUT

GREEN ROOM & BATCAVE:

BLACK SUN
CHURCH OF MISERY
THE DEVIL'S BLOOD
FARFLUNG
GOMER PYLE
ROSE KEMP
MINSK
RADIO MOSCOW
ALEXANDER TUCKER
WHITE HILLS
WOLVES IN THE THRONE ROOM

Zaterdag:

MAINSTAGE:

ANGEL WITCH
BOHREN UND DER CLUB OF GORE
COLOUR HAZE
CATHEDRAL
MONO [Japan]
SAINT VITUS

GREEN ROOM & BAT CAVE:

ASVA
THE ATOMIC BITCHWAX
DRAGONTEARS
SCOTT KELLY
NEGURA BUNGET
OMEGA MASSIF
THE OUTSKIRTS OF INFINITY
ROADSAW
SAVIOURS
SHORA
STEVE VON TILL
VIBRAVOID
THE WINCHESTER CLUB

Zondag (Beyond the Pale):

Akimbo
Earth
Grails
Grey Daturas
Guapo
Neurosis
OM
Six Organs of Admittance
Skullflower
A Storm of Light
Tribes of Neurot
U.S. Christmas
The Young Gods

Niet te missen, wat mij betreft:

Amon Düül II, Orange Goblin, Motorpsycho, Church of Misery, The Devil's Blood, Radio Moscow, Farflung, Bohren und der Club of Gore, Colour Haze, Cathedral, Saint Vitus, The Atomic Bitchwax, Earth, Neurosis, Om en Skullflower. Ik heb er vast zin in.
Klik om te vergroten...

Dankjewel dat je het nog ff inwrijft :wink:.

Was graag gegaan, voornamelijk voor The atomic bitchwax, colour haze, orange goblin (duhhh :grin:) en ufomammut.
Maarja, ik heb atm niet zoveel geld om grote bedragen voor het allerlaatste kaartje, via ebay/marktplaats ofzo uit te geven. Weet zo of zo al niet waar ik dat geld voor het kaartje al vandaan had gehaald. Maarja, too bad.
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#3
zitten wel erg goede namen bij. Jammer dat de kaartverkoop beetje verpest is door die luitjes die alles zo graag moeten opkopen en dan verkopen met dubbele winst
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja. Ik werd wild toen ik de line-up zag, Colour Haze, The Devil's Blood, Bohren un der Club of Gore, enz.... bitches bastards !! Oh well, volgend jaar beter.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."