#1
Roadburn, een driedaags festival voor stoner rock en psychedelische rock. Gaan er mensen hier dit jaar naar Roadburn? Het was bizar snel uitverkocht, binnen een uurtje ofzo, maar ik heb gelukkig een kaartje kunnen bemachtigen. De line-up:
Vrijdag:
MAINSTAGE:
AMON DÜÜL II
BARONESS
MOTORPSYCHO
ORANGE GOBLIN
UFOMAMMUT
GREEN ROOM & BATCAVE:
BLACK SUN
CHURCH OF MISERY
THE DEVIL'S BLOOD
FARFLUNG
GOMER PYLE
ROSE KEMP
MINSK
RADIO MOSCOW
ALEXANDER TUCKER
WHITE HILLS
WOLVES IN THE THRONE ROOM
Zaterdag:
MAINSTAGE:
ANGEL WITCH
BOHREN UND DER CLUB OF GORE
COLOUR HAZE
CATHEDRAL
MONO [Japan]
SAINT VITUS
GREEN ROOM & BAT CAVE:
ASVA
THE ATOMIC BITCHWAX
DRAGONTEARS
SCOTT KELLY
NEGURA BUNGET
OMEGA MASSIF
THE OUTSKIRTS OF INFINITY
ROADSAW
SAVIOURS
SHORA
STEVE VON TILL
VIBRAVOID
THE WINCHESTER CLUB
Zondag (Beyond the Pale):
Akimbo
Earth
Grails
Grey Daturas
Guapo
Neurosis
OM
Six Organs of Admittance
Skullflower
A Storm of Light
Tribes of Neurot
U.S. Christmas
The Young Gods
Niet te missen, wat mij betreft:
Amon Düül II, Orange Goblin, Motorpsycho, Church of Misery, The Devil's Blood, Radio Moscow, Farflung, Bohren und der Club of Gore, Colour Haze, Cathedral, Saint Vitus, The Atomic Bitchwax, Earth, Neurosis, Om en Skullflower. Ik heb er vast zin in.
Vrijdag:
MAINSTAGE:
AMON DÜÜL II
BARONESS
MOTORPSYCHO
ORANGE GOBLIN
UFOMAMMUT
GREEN ROOM & BATCAVE:
BLACK SUN
CHURCH OF MISERY
THE DEVIL'S BLOOD
FARFLUNG
GOMER PYLE
ROSE KEMP
MINSK
RADIO MOSCOW
ALEXANDER TUCKER
WHITE HILLS
WOLVES IN THE THRONE ROOM
Zaterdag:
MAINSTAGE:
ANGEL WITCH
BOHREN UND DER CLUB OF GORE
COLOUR HAZE
CATHEDRAL
MONO [Japan]
SAINT VITUS
GREEN ROOM & BAT CAVE:
ASVA
THE ATOMIC BITCHWAX
DRAGONTEARS
SCOTT KELLY
NEGURA BUNGET
OMEGA MASSIF
THE OUTSKIRTS OF INFINITY
ROADSAW
SAVIOURS
SHORA
STEVE VON TILL
VIBRAVOID
THE WINCHESTER CLUB
Zondag (Beyond the Pale):
Akimbo
Earth
Grails
Grey Daturas
Guapo
Neurosis
OM
Six Organs of Admittance
Skullflower
A Storm of Light
Tribes of Neurot
U.S. Christmas
The Young Gods
Niet te missen, wat mij betreft:
Amon Düül II, Orange Goblin, Motorpsycho, Church of Misery, The Devil's Blood, Radio Moscow, Farflung, Bohren und der Club of Gore, Colour Haze, Cathedral, Saint Vitus, The Atomic Bitchwax, Earth, Neurosis, Om en Skullflower. Ik heb er vast zin in.