Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe Danzigerbocht met Koninginnedag

De Danzigerbocht met Koninginnedag

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Iemand enig idee of er vannacht, morgen of morgennacht nou wel of geen goafeestje op de Danzigerbocht (te A'dam) is ??
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat is Danzigerbocht eigenlijk? Ik zou vandaag naar Namaste gaan maar dat ging helaas niet door :cry:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Danzigerbocht is een gekraakte loods in A'dam Westerpark, waar men sowieso altijd op vrijdag kan feesten tot ver in de middag. Met oud en nieuw heb ik er een zeer leuke tijd gehad en verder heb ik er ook al een paar fijne afterparty's kunnen vieren. Aangezien ik toch niet kan slapen met die teringdrukte in mijn straat, kan ik net zo goed wel een feestje pakken, maar de feestjes op de Danzigerbocht staan nooit echt aangekondigd en ook al woon ik er toch nog vrij dicht bij, ik durf me pas de straat op te wagen, als ik echt 100% zeker weet dat daar een goa partijtje gaande is de komende 48 uur...
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
klinkt goed, maar ik kan je niet verder helpen.

veel plezier misschien
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmmmmm kool, underground shit dus :sunglasses:
Een vriend van mij die heeft er wel eens van gehoord maar wist niet waar het was, vanmiddag misschien ff kijken.
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Marla Singer zei:
Met oud en nieuw heb ik er een zeer leuke tijd gehad
Klik om te vergroten...

Was jij daar ook, ja? Ik was daar toen voor het eerst, vond het een bizarre, maar vermakelijke plek, geslaagd feestje.

Was er gister nog iets en zo ja, was het wat?
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik was er ook voor het eerst toen! :) Het is zekers een goed stekkie! :wink:

Ik ben er niet meer achtergekomen gisteren, dus we zijn gewoon thuis gebleven. Had echt geen zin om ook maar 1 stap in die koninginnedag massa te zetten. Alleen als ik zeker wist of daar echt wat te doen was, wilde ik me er daar door heen wagen. :wink:

Vandaag is het vrijdag, dus dan is er sowieso weer een wazig partijtje! Alleen de kans is klein dat ik ga, tenzij ik voor twee nachten doorhalen ga, maar ben nu al ingekakt eigenlijk...
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je gaat, veel plezier! :)

Mocht je niet gaan.. het veilige is opzich wel dat je weet dat je niks mist omdat volgende week de herkansing is, en de week daarna, en de week daarna...

Gebeurt daar nog weleens wat anders dan goa? Ik geloof het niet, he? Ik vind de locatie wel tof, maar goa is niet 100% mijn ding, ik raak het vrij snel zat. Iets als drum 'n bass / breakcore /tekno zou op zo'n locatie wel de shit zijn, vind ik zelf.
B
Bass junkyLid
01-01-2024, 00:00
#9
als daar niets te doen is moet je maar naar antwerpen komen vanavond :grin: daar is ook een goa feestje " Psychedelic mirrors" in de Spiegeltent heerlijke locatie.
:stoned:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#10
PatrickBateman zei:
Als je gaat, veel plezier! :)

Mocht je niet gaan.. het veilige is opzich wel dat je weet dat je niks mist omdat volgende week de herkansing is, en de week daarna, en de week daarna...

Gebeurt daar nog weleens wat anders dan goa? Ik geloof het niet, he? Ik vind de locatie wel tof, maar goa is niet 100% mijn ding, ik raak het vrij snel zat. Iets als drum 'n bass / breakcore /tekno zou op zo'n locatie wel de shit zijn, vind ik zelf.
Klik om te vergroten...

Niet geweest, ik was te brak... :wink: Zover ik weet doen ze alleen aan goa daar. Ook niet echt mijn ding (meer), maar ik ben er tot nu toe, ook nog niet echt speciaal geweest om te dansen. Omdat het altijd zo lang door gaat, is het voor mij gewoon een prima plek om - dicht bij huis - te afteren. Dan is het slechts af en toe - zolang de beentjes het nog toe staan - een beetje dansen en voornamelijk lekker onderuitgezakt, vage mensen ontmoeten en wazige lulkicks hebben. :hearteyes:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
PatrickBateman zei:
Marla Singer zei:
Met oud en nieuw heb ik er een zeer leuke tijd gehad
Klik om te vergroten...

Was jij daar ook, ja? Ik was daar toen voor het eerst, vond het een bizarre, maar vermakelijke plek, geslaagd feestje.

Was er gister nog iets en zo ja, was het wat?
Klik om te vergroten...

was een heerlijk feest, jammer dat ik je daar niet had gezien Marla... volgens mij heb ik toen 1 januarie nog lopen schaatsen over die schaatsbaan die ze gemaakt hadden... (kan ook een andere dag geweest zijn)... Ik kwam ook wel erg laat aan... het was m'n derde feest die nacht/dag! :hearteyes:

Ik houd van die mensen daar!
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Marla Singer zei:
PatrickBateman zei:
Als je gaat, veel plezier! :)

Mocht je niet gaan.. het veilige is opzich wel dat je weet dat je niks mist omdat volgende week de herkansing is, en de week daarna, en de week daarna...

Gebeurt daar nog weleens wat anders dan goa? Ik geloof het niet, he? Ik vind de locatie wel tof, maar goa is niet 100% mijn ding, ik raak het vrij snel zat. Iets als drum 'n bass / breakcore /tekno zou op zo'n locatie wel de shit zijn, vind ik zelf.
Klik om te vergroten...

Niet geweest, ik was te brak... :wink: Zover ik weet doen ze alleen aan goa daar. Ook niet echt mijn ding (meer), maar ik ben er tot nu toe, ook nog niet echt speciaal geweest om te dansen. Omdat het altijd zo lang door gaat, is het voor mij gewoon een prima plek om - dicht bij huis - te afteren. Dan is het slechts af en toe - zolang de beentjes het nog toe staan - een beetje dansen en voornamelijk lekker onderuitgezakt, vage mensen ontmoeten en wazige lulkicks hebben. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Hehe, zo'n vermoeden had ik al. Wazige plek, maar wel tof, denk dat ik er van de zomer nog weleens heen ga.


-spaceman- zei:
PatrickBateman zei:
Marla Singer zei:
Met oud en nieuw heb ik er een zeer leuke tijd gehad
Klik om te vergroten...

Was jij daar ook, ja? Ik was daar toen voor het eerst, vond het een bizarre, maar vermakelijke plek, geslaagd feestje.

Was er gister nog iets en zo ja, was het wat?
Klik om te vergroten...

was een heerlijk feest, jammer dat ik je daar niet had gezien Marla... volgens mij heb ik toen 1 januarie nog lopen schaatsen over die schaatsbaan die ze gemaakt hadden... (kan ook een andere dag geweest zijn)... Ik kwam ook wel erg laat aan... het was m'n derde feest die nacht/dag! :hearteyes:

Ik houd van die mensen daar!
Klik om te vergroten...

Die schaatsbaan ja, geniaal was dat! Warme chocolademelk erbij, prachtig.

Is het daar op normale vrijdagavonden net zo druk als toen met oud en nieuw?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Het was dus wel 1 jan okay... hehe... Ik heb er wel vrij drukke nachten meegemaakt!
kwam erg laat op 1 jan dus weet niet hoe druk het in het begin was...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Die schaatsbaan is me echt compleet ontgaan, ik heb voornamelijk bij dat kampvuurtje buiten gezeten en toen die uit was, mezelf binnen bij de kachel geinstalleerd, want wat was het die nacht godsallejezusteringtyfuskoud zeg!!! Maar wel bere gezellig en knusjes! :hearteyes:

Ik ga deze zomer ook zeker wel weer een paar kijkjes nemen daar, volgens mij is het dan nog beter toeven daar!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."