#1
Iemand enig idee of er vannacht, morgen of morgennacht nou wel of geen goafeestje op de Danzigerbocht (te A'dam) is ??
Marla Singer zei:Met oud en nieuw heb ik er een zeer leuke tijd gehad

PatrickBateman zei:Als je gaat, veel plezier!![]()
Mocht je niet gaan.. het veilige is opzich wel dat je weet dat je niks mist omdat volgende week de herkansing is, en de week daarna, en de week daarna...
Gebeurt daar nog weleens wat anders dan goa? Ik geloof het niet, he? Ik vind de locatie wel tof, maar goa is niet 100% mijn ding, ik raak het vrij snel zat. Iets als drum 'n bass / breakcore /tekno zou op zo'n locatie wel de shit zijn, vind ik zelf.
PatrickBateman zei:Marla Singer zei:Met oud en nieuw heb ik er een zeer leuke tijd gehad
Was jij daar ook, ja? Ik was daar toen voor het eerst, vond het een bizarre, maar vermakelijke plek, geslaagd feestje.
Was er gister nog iets en zo ja, was het wat?
Marla Singer zei:PatrickBateman zei:Als je gaat, veel plezier!![]()
Mocht je niet gaan.. het veilige is opzich wel dat je weet dat je niks mist omdat volgende week de herkansing is, en de week daarna, en de week daarna...
Gebeurt daar nog weleens wat anders dan goa? Ik geloof het niet, he? Ik vind de locatie wel tof, maar goa is niet 100% mijn ding, ik raak het vrij snel zat. Iets als drum 'n bass / breakcore /tekno zou op zo'n locatie wel de shit zijn, vind ik zelf.
Niet geweest, ik was te brak...Zover ik weet doen ze alleen aan goa daar. Ook niet echt mijn ding (meer), maar ik ben er tot nu toe, ook nog niet echt speciaal geweest om te dansen. Omdat het altijd zo lang door gaat, is het voor mij gewoon een prima plek om - dicht bij huis - te afteren. Dan is het slechts af en toe - zolang de beentjes het nog toe staan - een beetje dansen en voornamelijk lekker onderuitgezakt, vage mensen ontmoeten en wazige lulkicks hebben.
![]()
-spaceman- zei:PatrickBateman zei:Marla Singer zei:Met oud en nieuw heb ik er een zeer leuke tijd gehad
Was jij daar ook, ja? Ik was daar toen voor het eerst, vond het een bizarre, maar vermakelijke plek, geslaagd feestje.
Was er gister nog iets en zo ja, was het wat?
was een heerlijk feest, jammer dat ik je daar niet had gezien Marla... volgens mij heb ik toen 1 januarie nog lopen schaatsen over die schaatsbaan die ze gemaakt hadden... (kan ook een andere dag geweest zijn)... Ik kwam ook wel erg laat aan... het was m'n derde feest die nacht/dag!![]()
Ik houd van die mensen daar!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."