Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmdma & welke muziek?

mdma & welke muziek?

34 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nick de Neger zei:
Owwww! Ehh eigenlijk niet op een feestje. Ik ken me grens wel heel goed, maar ik ga er altijd overheen. Wat er dus op neer komt dat ik altijd te ver weg ben :beer:
Heb het vroeger wel gedaan op DnB, Electro, Breakcore en Hardcore :mrgreen:
Klik om te vergroten...

ik vind dat niet leuk om te doen thuis. want dan heb je altijd zo een moment waarop je denkt : ik heb niets meer te doen , dus ga ik slapen. je legt je in je bed , maar kan totaal niet slapen.
bij feestjes heb je dat probleem niet , je pakt je bommetje om 1 uur , 2de om 2 uur , en eventueel een derde. gaat door tot 9 uur sochtends en tegen wanneer je in bed ligt , kan je toch iets of wat slapen
tijdens de gentse feesten is dat natuurlijk ook enorm leuk :)
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zie onderschrift (dubstep dus :) )

Zowel de chille (dub/reggae) nummers, als de harde (wobble/kettingzaag) nummers zijn goed te doen :hearteyes:

Voorbeeldje van een nummer waarop ik uit m'n dak ben gegaan met X:

Ed Solo - Age of dub (Remixed by Plastician)

Niet vergeten subwoofer aan te zetten :tearsofjoy: :rock:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dubz zei:
Zie onderschrift (dubstep dus :) )

Zowel de chille (dub/reggae) nummers, als de harde (wobble/kettingzaag) nummers zijn goed te doen :hearteyes:

Voorbeeldje van een nummer waarop ik uit m'n dak ben gegaan met X:

Ed Solo - Age of dub (Remixed by Plastician)

Niet vergeten subwoofer aan te zetten :tearsofjoy: :rock:
Klik om te vergroten...

ik kon het wel raden door jouw naam , die zegt genoeg
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
S
Sanderz SpacingzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ging zo heerlijk op minimal techno, house, Michael Jackson: beat it.

Maar een echte aanrader, een geestverruimer, een lange tocht in het heelal

: Kalkbrenner-Wir werden sehen :hearteyes: de eerste tien seconden van die plaat staan me alle haren al overeind. hhhhhhhmmmmmmmmm nu weer tijdens het typen. ( heb trouwens vier dagen geleden voor het eerst gespaced op M, foking wonderfulllllllllllllllllll.......... :mrgreen: :mrgreen: .
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hmm , ik kan me voorstellen dat dat leuk is voor jou.
Maar geef mij maar lekker agressieve breakcore/hardcore/nintendocore/raggacore/junglecore etc...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
endor zei:
Hmm , ik kan me voorstellen dat dat leuk is voor jou.
Maar geef mij maar lekker agressieve breakcore/hardcore/nintendocore/raggacore/junglecore etc...
Klik om te vergroten...

Deja vu...had je dat al niet gezegt?
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lauu zei:
endor zei:
Hmm , ik kan me voorstellen dat dat leuk is voor jou.
Maar geef mij maar lekker agressieve breakcore/hardcore/nintendocore/raggacore/junglecore etc...
Klik om te vergroten...

Deja vu...had je dat al niet gezegt?
Klik om te vergroten...

Volgens mij niet in dezelfde zin hoor.
Maar mijn keuze staat wel degelijk bij de vraag.
Ja , ok ik val in herhaling. :)
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Lauu zei:
Klik om te vergroten...

ajhahahahaha epic
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hoe harder hoe beter op mdma. :P
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Industrial, tekno, breakcore, darkcore maar ook goa. :hearteyes:

Een dik death metal concert onder de pillen lijkt me ook wel interessant, though. Misschien maar eens proberen.

Olle
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ollemann zei:
Industrial, tekno, breakcore, darkcore maar ook goa. :hearteyes:

Een dik death metal concert onder de pillen lijkt me ook wel interessant, though. Misschien maar eens proberen.

Olle
Klik om te vergroten...

Zeer goede keuze !
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#13
als je er over na denkt is het eigenlijk best raar.
van mdma wordt je heeel soft ,lief en loveeee.
maar de intresse naar muziek is juist het tegenover gestelde: agresief en hard(in de meeste gevallen dan)

?
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#14
alcoholist zei:
als je er over na denkt is het eigenlijk best raar.
van mdma wordt je heeel soft ,lief en loveeee.
maar de intresse naar muziek is juist het tegenover gestelde: agresief en hard(in de meeste gevallen dan)

?
Klik om te vergroten...

Van mdma ga je dan ook hard zoals de muziek.
ik heb het liefde gevoel ook , maar toch blijf ik die harde donkere kicks and amen snares zalig vinden.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#15
endor zei:
alcoholist zei:
als je er over na denkt is het eigenlijk best raar.
van mdma wordt je heeel soft ,lief en loveeee.
maar de intresse naar muziek is juist het tegenover gestelde: agresief en hard(in de meeste gevallen dan)

?
Klik om te vergroten...

Van mdma ga je dan ook hard zoals de muziek.
ik heb het liefde gevoel ook , maar toch blijf ik die harde donkere kicks and amen snares zalig vinden.
Klik om te vergroten...

ja!, een zonnige kant aan het duistere

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."