#1
Nick de Neger zei:Owwww! Ehh eigenlijk niet op een feestje. Ik ken me grens wel heel goed, maar ik ga er altijd overheen. Wat er dus op neer komt dat ik altijd te ver weg ben
Heb het vroeger wel gedaan op DnB, Electro, Breakcore en Hardcore![]()
ik vind dat niet leuk om te doen thuis. want dan heb je altijd zo een moment waarop je denkt : ik heb niets meer te doen , dus ga ik slapen. je legt je in je bed , maar kan totaal niet slapen.
bij feestjes heb je dat probleem niet , je pakt je bommetje om 1 uur , 2de om 2 uur , en eventueel een derde. gaat door tot 9 uur sochtends en tegen wanneer je in bed ligt , kan je toch iets of wat slapen
tijdens de gentse feesten is dat natuurlijk ook enorm leuk

