Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRamses Shaffy

Ramses Shaffy

24 antwoorden
939 weergaven
18-5-2026
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hij is altijd een beetje langs me heen gegaan, maar de keren dat ik er wat van zag of hoorde leek hij wel een interessante man.

Dus bij deze, rust zacht.

Olle
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je nou een paar youtube linkjes van zijn beste nummers hier neerzet..
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom is er nog geen topic voor deze verloren held aangemaakt?

Hierbij een ode aan Ramses Shaffy! De beste chansonnier die Nederland heeft gekend. Een absolute held in de nederlandse popmuziek.

Laten we niet rouwen om z'n dood, maar zijn leven vieren. Want wat een geweldige vent was onze Ramses Shaffy!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ken hem verder niet(ook zijn muziek niet) behalve dat ik gelezen had dat hij overleden was, maarja toch maar RIP dan.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ieder nou een youtube filmpje hier plaatst van wat zij zijn beste nummer vinden?

[youtube]<object%20width="425"%20height="344"><param%20name="movie"%20value="http://www.youtube.com/v/x5cntzEZo1w&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param%20name="allowFullScreen"%20value="true"></param><param%20name="allowscriptaccess"%20value="always"></param><embed%20src="http://www.youtube.com/v/x5cntzEZo1w&hl=nl_NL&fs=1&"%20type="application/x-shockwave-flash"%20allowscriptaccess="always"%20allowfullscreen="true"%20width="425"%20height="344"></embed></object>[/youtube]

[youtube]<object%20width="560"%20height="340"><param%20name="movie"%20value="http://www.youtube.com/v/RtuwhLTz3qM&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param%20name="allowFullScreen"%20value="true"></param><param%20name="allowscriptaccess"%20value="always"></param><embed%20src="http://www.youtube.com/v/RtuwhLTz3qM&hl=nl_NL&fs=1&"%20type="application/x-shockwave-flash"%20allowscriptaccess="always"%20allowfullscreen="true"%20width="560"%20height="340"></embed></object>[/youtube]
m
maffiamastahLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zing, Vecht, Huil, Bid, Lach, Werk En Bewonder :hearteyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
geluistert en vind het maar niks eerlijk gezegt...
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vrij cliché maar toch
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lauu zei:
geluistert en vind het maar niks eerlijk gezegt...
Klik om te vergroten...

Komt omdat jij over het algemeen takkeherrie luistert.

En er is niks cliché aan 'Laat Me'. Dat is gewoon een prachtige en gevoelige plaat, waarin zijn stem volkomen tot z'n recht komt. Ik weet niet of iemand afgelopen dinsdag De Wereld Draait Door heeft gezien, maar daarin lieten een ze een stukje zien waarin ie 'Laat Me' onlangs nog zong, toen ie al ruim in de 70 was. Nog steeds zo gevoelig.. :hearteyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gemini zei:
Lauu zei:
geluistert en vind het maar niks eerlijk gezegt...
Klik om te vergroten...

Komt omdat jij over het algemeen takkeherrie luistert.
Klik om te vergroten...

Gedeeltelijk waar idd, maar het valt nog mee
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Welk gedeelte valt dan mee?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gemini zei:
Welk gedeelte valt dan mee?
Klik om te vergroten...

Dat ik bijna alle muziek wel kan waarderen, mits het mij aanspreekt...ik ben niet het "teringherrie en andere niks" type :wink:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Noem eens wat.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
teveel om op te noemen Gemini
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gemini zei:
Lauu zei:
geluistert en vind het maar niks eerlijk gezegt...
Klik om te vergroten...

Komt omdat jij over het algemeen takkeherrie luistert.

En er is niks cliché aan 'Laat Me'. Dat is gewoon een prachtige en gevoelige plaat, waarin zijn stem volkomen tot z'n recht komt. Ik weet niet of iemand afgelopen dinsdag De Wereld Draait Door heeft gezien, maar daarin lieten een ze een stukje zien waarin ie 'Laat Me' onlangs nog zong, toen ie al ruim in de 70 was. Nog steeds zo gevoelig.. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
uhu, daarom kies er ook voor dit nummer :P denk alleen dat de meerderheid dit nr zou kiezen
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja, top.

Waarom haal je je bericht weg?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#17

Ja zo gaat dat in het leven. Nederland mag trots zijn en hij zal zeker gemist worden. Mooie muziek die niet mocht ontbreken in mijn opgroeien. :)

Ik hef mijn heerlijk glaasje port op deze held. :hearteyes:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gemini zei:
Ja, top.

Waarom haal je je bericht weg?
Klik om te vergroten...

omdat ik dacht "waarom zou ik mijn muziek smaak moeten laten goedkeuren door gemini?"
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#19
For the record, hij was niet goedgekeurd.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gemini zei:
For the record, hij was niet goedgekeurd.
Klik om te vergroten...

Prima ieder zijn ding, maar gaan we niet heel erg offtopic in dit topic over een groot man in de nederlandse muziek industrie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."