#1
Volgend jaar zijn ze ook in delft ofzo moet je ff op de site kijken
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/V-mr9TAKMzU&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/V-mr9TAKMzU&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Hoezo dat? Ik vind het de meest prachtige muziek die er is.Oom Klaas zei:Gazpacho vind ik dan weer een beetje jammer![]()
Inderdaad. Ik zit nog steeds te overwegen een kaartje voro Roadburn te halen, alleen al omdat zij er ook staan.Comus altijd +1000000![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."