Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOom z'n progressieve hoek

Oom z'n progressieve hoek

17 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgend jaar zijn ze ook in delft ofzo moet je ff op de site kijken
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan het wat zachter ?!
Ik hoor je helemaal aan de andere kant van de kamer in me eigen hoek!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als toch iedereen bezig is:

De progressieve rock hoek.









^eerste halve minuut skippen, stom spaans geouwehoer






King Crimson heb ik expres hier nu niet bijgezet, 'k wou voornamelijk modernere progressieve rock posten.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#5
Contributing..

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/bpV5InLw52U&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/bpV5InLw52U&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha dat nummer ja. Het is dat ik geen fan ben van jodelen, anders had ik het echt wel goed gevonden. De gitaren zijn meesterlijk!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Yeah dat is ook een geniaal nummer van Nederlandse bodem :grin:

En nu, Katatonia :rock:



Eerste en laatste album als ik 't goed heb,
mooie kennismaking voor degenen die hiermee onbekend zijn!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
[youtube]6ow7rqkY-jI[/youtube]
Misschien een wat makkelijker nummer om te wennen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Comus. :grin:

Overigens ontdekt via Opeth, is van grote invloed op ze geweest blijkbaar.

Olle
B
Black RoninLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn favoriete nummer van mijn favoriete prog metal band. :rock: :rock: :rock: :rockband: [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/V-mr9TAKMzU&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/V-mr9TAKMzU&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/g6ydmtTb5Z4&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/g6ydmtTb5Z4&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/3IDZ87fP6OI&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/3IDZ87fP6OI&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zou wat posten van Continuo Renacer als de youtube links geen afgrijselijk slechte live-opnames waren. ;(

Misschien eens 'n rapidshare maken. Erg fijne prog, en ik ben stiekem verliefd op de bassist. Nou ja, op z'n geluid in ieder geval. <3

Overigens:


Ik kan zo emotioneel dwepen met deze muziek. <3

Olle
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gazpacho vind ik dan weer een beetje jammer :beer:
Comus altijd +1000000 :grin:
Symphony X heeft ook wel vette nummers ja!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Effe nog een ouwe tussen gooien :beer:


En dit:


Dit vind ik ook nog een vet nummertje. Het is meer DM zou ik zeggen, maar het klinkt toch een beetje als prog metal. Zeker verder luisteren dan de intro.. en nee, 't is niet emo. :P

Achja, nu ik toch bezig ben kan ik er evengoed nog wat van mijn favo nummers uit de ouwe Anathema bijzetten:



Vooral 666/Nailed To The Cross (zo heet het) is erg vet, komt traag op gang en dan begint het ineens vet te rocken. The devil has the best tunes, zullen we maar zeggen. :tearsofjoy:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oom Klaas zei:
Gazpacho vind ik dan weer een beetje jammer :beer:
Klik om te vergroten...
Hoezo dat? Ik vind het de meest prachtige muziek die er is.

Comus altijd +1000000 :grin:
Klik om te vergroten...
Inderdaad. Ik zit nog steeds te overwegen een kaartje voro Roadburn te halen, alleen al omdat zij er ook staan.

Olle
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Delft is wel ideaal. Dat kan ik lopend zelfs nog bereiken. :P

Olle
H
H3DII31Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik houd van alle artiesten in je beginpost :) . King Crimson is ook erg goed.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
[youtube]FzZUyTpmy3g&feature=related[/youtube]

Gem.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."