Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSimplon, events.

Simplon, events.

27 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey

Zijn hier nog meer DF'ers die weleens naar simplon, Groningen gaan?
Ik zelf vind dit echt de vetste tent die er bestaat :grin:
Het geluid is er super, de mensen zijn super, de crew is super, de sfeer is super, het is tollerant en de lichten zijn super! (klinkt wel heel super heah?!:grin:)

Zelf ben ik aanwezig bij deze feestjes tot nu toe:
7 November, Technootjes: PRESENT
Audiofly
Kabale Und Liebe
Davlov
VJ Oni Lee
K.Cee
Riso

21 November, Dub&Dwars: PRESENT
Myrkur
G-Selecter
Jakes
16 Bit

27 November, Paul Kalkbrenner: PRESENT
Paul Kalkbrenner (Live)
Pitto
K.Cee
Jay Christian
Freak Strano
Harde Baas
D-Tech
Cazzo
+VJ Beun&Haas
Klik om te vergroten...

Als er nog meer mensen naar simplon gaan, meld het hier, dan roken we er eentje :grin:

Peace brothers and sisters!!

ps er is ook nog een vet feestje in Vera, Groningen:
Break-Fast-XXV: PRESENT
Breakage
Data
Mindmapper
Fre4knc
MC Mush
Klik om te vergroten...
F
FlierefluiterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Present:

- 7 november: idw

- 27 november: idd - idw

Spreek de eerste de beste kaakschuddend persoon aan en je hebt me gevonden! Gaan we dan eem dikke kneiter roken!

Peace! :smoke:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Je mag wel een slokje van mijn crystal clear (H)
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oei die 16 bit wil ik wel een keer zien, top muziek maakt die gek.

Vooral met een brok MDMA in je keel beleef je met die dude heroische tijden.

Het is alleen een heel klein beetje te ver rijden naar Groningen vanuit het zuiden :( :(
M
MemmûmLid
01-01-2024, 00:00
#5
12 december = superleip goa feestje! Zal wel op de site staan binnenkort
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ok, dat wil ik wel even checken natuurlijk :grin:
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lucky bastard heeft kaartjes voor Kalkbrenner! :grin:
dude ik had daar zoo graag heen gewild. Ik ga iig wel naar Technootjes jubileum!
7 nov.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Wij zijn present, spreek de meest in de warre personen aan met dikke zonnebrillen op en je hebt ons gevonden!!
F
FlierefluiterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ware! :smoke:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#10
toegevoegde-ware!
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#11
Spam.

Morgen technootjes :rockband:
F
FlierefluiterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat was weer een ridiculeus mooi feestje! :rock: :xtc:
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#13
blu zei:
Spam.

Morgen technootjes :rockband:
Klik om te vergroten...
hell yeah :P spreek gewoon enkele kaakschudders aan en je hebt er vast wel een van ons tussen zitten :P
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#14
dat was weer een super goed feestje!!
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#15
Achterlijk leuk feestje :hearteyes: :rock: :grin:
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#16
btw, er komt een goa feestje aan!
12 december!!

F
FlierefluiterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Yeah we know! :wink:
De mogelijkheid is zeer groot dat wij daar ook aanwezig zullen zijn!
Je kan nooit genoeg feestjes hebben! :rock:
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#18
haha YEAH!!!! :beer:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#19
goed mogelijk dat Alice D. ook meegaat!
C
CooperLid
01-01-2024, 00:00
#20
gNuxx zei:
goed mogelijk dat Alice D. ook meegaat!
Klik om te vergroten...
is dat heus :grin:
ik denk dat ik die one night stand skip, en als vanouds op mdma trip :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."