Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNieuw eminem album

Nieuw eminem album

11 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
s
sosozzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Leef je uit.
http://rapidshare.com/files/220136299/t ... E_-_eM.rar

[youtube]<object width="873" height="525"><param name=%26quot%3Bmovie%26quot%3B value="http://www.youtube.com/v/QepLBlDa76k&hl=nl&fs=1&rel=0&color1=0x234900&color2=0x4e9e00&border=1"></param><param name=%26quot%3BallowFullScreen%26quot%3B value="true"></param><param name=%26quot%3Ballowscriptaccess%26quot%3B value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/QepLBlDa76k&hl=nl&fs=1&rel=0&color1=0x234900&color2=0x4e9e00&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="873" height="525"></embed></object>[/youtube]

http://www.youtube.com/watch?v=ZIkzQYns61Q
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#2
.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Finesse* zei:
Ik moet eigenlijk zeggen dat ik die youtubetrack wel een van de, zo niet DE slechtste track van Eminem ooit vind. Zonde, vroeger was ie zeer dope.
Klik om te vergroten...

Amen...deze cd gaat echt nergens over....vroegah met het "Marshall Mathers LP", "The Eminem Show en het album "Encore waren echt geweldig met al zijn "haat" lyrics enzo...dat was meesterlijk :rock:
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#4
hoorde m vanmorge nog op tv :openmouth: wat was ie saai :(

vroeger was ie idd kk hard :smoke:
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vanaf 'the eminem show' heb ik hem opgegeven...
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Woord omhoog naar Deep Blue.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik haat z'n ''grappige'' nummers.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deep Blue zei:
Vanaf 'the eminem show' heb ik hem opgegeven...
Klik om te vergroten...

qft, daarvoor was hij tenminste nog heerlijk agressief en boos. Zijn geestelijke gesteldheid is er vast op vooruit gegaan, maar of wij daar nou zo blij moeten zijn :(
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
shokora zei:
Deep Blue zei:
Vanaf 'the eminem show' heb ik hem opgegeven...
Klik om te vergroten...

qft, daarvoor was hij tenminste nog heerlijk agressief en boos. Zijn geestelijke gesteldheid is er vast op vooruit gegaan, maar of wij daar nou zo blij moeten zijn :(
Klik om te vergroten...

Helaas is ie niet meer zo gek als eerst...toen was hij tenminste nog tof.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hij was inderdaad goed toen ie zo lekker agressief was :(
S
SyntheticDistortionLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hij is nog steeds aggressief, maar op een veel subtielere manier en heel geniepig.

Ik kon vooral de eerlijkheid van 'Beautiful' erg waarderen!
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik moet eigenlijk zeggen dat ik die youtubetrack wel een van de, zo niet DE slechtste track van Eminem ooit vind. Zonde, vroeger was ie zeer dope.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."