Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[29-01-2010] Area 51

[29-01-2010] Area 51

14 antwoorden
890 weergaven
18-5-2026
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zou Aalpoepert op een van de foto's staan, en zo ja, op welke? :grin:

Olle
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#2
[quote="DopezillaIk ben benieuwd wat ervan gemaakt gaat worden voor Area. De baroeg heeft wel een relaxed sfeertje, ook op feestjes.
Olle[/quote]
Helaas ga je het niet ondervinden, want je gaat liever naar I love tekno :P
Jammer hoor! Of heb je je bedacht? :wink:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik verwacht een dezer dagen wel wat foto's te zien van Area 51.
Ik ben zoals gepland gewoon naar I Love Tekno gegaan, en ik denk dat ik toch de juiste keus heb gemaakt wat dat betreft. De line-up was om van te smullen, zoals ik al had verwacht.

Edit: net de foto's van Area 51 van een vriendin van me gezien. Ziet er wel lekker spacend uit. :grin:

Olle
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dopezilla zei:
Ik verwacht een dezer dagen wel wat foto's te zien van Area 51.
Ik ben zoals gepland gewoon naar I Love Tekno gegaan, en ik denk dat ik toch de juiste keus heb gemaakt wat dat betreft. De line-up was om van te smullen, zoals ik al had verwacht.

Edit: net de foto's van Area 51 van een vriendin van me gezien. Ziet er wel lekker spacend uit. :grin:

Olle
Klik om te vergroten...
Ja he, ik heb ook lekker gespaced daar. Kwam toevallig iemand tegen met keta, dus ik heb na de kassadienst wel even een vaag uurtje gehad ^^
Staan de foto's ergens online?
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hier.

Olle
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dopezilla zei:
Hier.

Olle
Klik om te vergroten...

Hahahah, wat een publiek. :tearsofjoy: :tearsofjoy:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dopezilla zei:
Hier.

Olle
Klik om te vergroten...
Ah okee, die had ik gezien ja (khad na je post even op de site gekeken van Area)

Er komen meer foto's!
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Immo zei:
Hahahah, wat een publiek. :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Niet fokken met m'n matties, boy! Ik kom je halen!

Maar ja, er zijn wel excentriekelingen tussen. :P

Olle
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wtf dat publiek
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hij staat op een van de foto's gepost door Remi. De 18e welteverstaan. Of de derde rij helemaal rechts. Het is alleen niet zo'n charmante foto :/
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Andrew zei:
Wtf dat publiek
Klik om te vergroten...

Area51, je weet wel aliens :wink:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#12


Gewoon vet. Gaan dus.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb nog een tijdje zitten twijfelen of ik hierheen ging, maar aangezien het samenvalt met I Love Tekno laat ik het maar hangen.

Olle
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lijkt me niets elektronische muziek in de baroeg.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Twisted Extractions wordt ook gehouden in de baroeg, en dat zijn wel leuke feestjes hoor. Je herkent de baroeg ook nauwelijks terug vanwege de decoraties dan.

Ik ben benieuwd wat ervan gemaakt gaat worden voor Area. De baroeg heeft wel een relaxed sfeertje, ook op feestjes.

Olle

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."