#1
Zou Aalpoepert op een van de foto's staan, en zo ja, op welke? ![:grin:]()
Olle
Olle
Ja he, ik heb ook lekker gespaced daar. Kwam toevallig iemand tegen met keta, dus ik heb na de kassadienst wel even een vaag uurtje gehad ^^Dopezilla zei:Ik verwacht een dezer dagen wel wat foto's te zien van Area 51.
Ik ben zoals gepland gewoon naar I Love Tekno gegaan, en ik denk dat ik toch de juiste keus heb gemaakt wat dat betreft. De line-up was om van te smullen, zoals ik al had verwacht.
Edit: net de foto's van Area 51 van een vriendin van me gezien. Ziet er wel lekker spacend uit.
Olle
Ah okee, die had ik gezien ja (khad na je post even op de site gekeken van Area)Dopezilla zei:
Niet fokken met m'n matties, boy! Ik kom je halen!Immo zei:Hahahah, wat een publiek.![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."