Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRare shit (nieuw en verbeterd)

Rare shit (nieuw en verbeterd)

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
http://soundcloud.com/lys-d/pseudoobjective-perception

Luister maar :openmouth:
Soort vage poging tot darkpsy, maar echt dark kan je het niet noemen. Psychodelic
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Rare shit

[youtube]C-xe89D4bmA[/youtube]
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Rare shit

- Ik gok default fruitrondjes zonder VST's.
- Tenzij je richting ondansbare Jungle wilt gaan zou ik een 4/4 patroon aanraden.
- Equalizer voor de individuele instrumenten?
- Compressie / Limiter?

Als je gewoon voor de lol 'iets' uit het programma wilt persen zonder verdere ambitie kun je bovenstaande punten kipnegeren.

Have phun :wink:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Rare shit

Ik vind de drums niet zoveel aan, kick, snare hi-at etc.. Vind ze een beetje leeg klinken. Voor de rest wel vet haha :rock:.

Maak meer gebruik van noot combinaties zou ik zeggen, "akkoorden" waar 1 noot verschil tussen zit (dus bijvoorbeeld een akkoord van A en A#) klinkt vrij dissonant. Akkoorden met 3 en 9 noten verschil klinken vrij mechanisch, akkoorden met 6 noten verschil klinken duivels (word ook wel diablo muziek genoemd) en akkoorden met 11 noten ertussen klinkt vrij psychotisch.

Ik hoop dat je hier iets mee kan :rock:.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Rare shit

@kaasbaas:
dissonant :sunglasses:
opeth kan heerlijk zo spelen

edit:
@AT:Niet vervelend bedoeld maar dit maakte ik samen met een maat van me toen we FL ontdekte.

jezus ik blijf editten :tearsofjoy:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Rare shit

Oom Klaas zei:
@kaasbaas:
dissonant :sunglasses:
opeth kan heerlijk zo spelen

edit:
@AT:Niet vervelend bedoeld maar dit maakte ik samen met een maat van me toen we FL ontdekte.

jezus ik blijf editten :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Ik heb het ook net ontdekt xD.

En bedankt voor de serieuze tips, i.p.v het puur af te zeiken. :)
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Rare shit

Wat fucken in Fruity loops is leuk heh, ben er nu al paar maandjes mee bezig (I still suck though :grin: )

Je kan wel veel uit dat programma krijgen vind ik, daar niet van. Ik zou alleen externe geluidskaart nodig hebben right now en ja hardware/synthjes zouden leuk zijn heh :hearteyes:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ge-updatede versie
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik denk dat je nog puur in je beginfase zit waar je een beetje alles aan het ontdekken bent. Het zal sowieso steeds beter gaan met elke track die je maakt :)
Ik had ook ooit nog eens een track gemaakt die ik zelf helemaal geweldig vond wat achteraf echt de grootste ongeorganiseerde K-herrie bleek te zijn.

Als ik heel eerlijk ben klinkt jouw frutseltje nog wel een klein stukje beter dan dat.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Rare shit

-.-

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."