#1
Ik wil naar de foute party 2011 met mijn vriendin en wat meerdere mensen. Nu is mijn vraag eigenlijk die ik hier in de groep wil gooien:
Zijn er mensen eerder geweest naar de foute party of andere feesten van qmusic en hoe is de ervaring aan de deur? Wordt er goed gecontroleerd op drugs, zijn er drugshonden of iets dergelijks?
Anders zouden we de drugs vantevoren moeten nemen
(niet verstoppen, dat mag natuurlijk niet en daar vraag ik ook niet naar, we doen hier niet aan illegale dingen op het forum
)
Zijn er mensen eerder geweest naar de foute party of andere feesten van qmusic en hoe is de ervaring aan de deur? Wordt er goed gecontroleerd op drugs, zijn er drugshonden of iets dergelijks?
Anders zouden we de drugs vantevoren moeten nemen