Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFootworxx 2011

Footworxx 2011

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#1
joni43 zei:
Ben niet echt te vinden voor feesten die puur om de winst te doen zijn.

Buiten al die negatieve dingen slagen ze er wel telkens in om vette line ups samen te stellen..
Klik om te vergroten...

Ach ja, veel geld en goeie line ups gaan dan ook goed samen.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Footworxx, 12 maart, 2011
Prijs: 22,50
20.00 - 6.00

ICC Gent


Mainstage:

Armageddon Project
Bong-Ra
COREporation
DaY-már
Delta 9
Meccano Twins
Ophidian
Peaky Pounder
Ruffneck
Sandy Warez
Subversa
Tripped
Live: Dr. Macabre
Live: Lunatic Asylum


Extreme core:

Bill XXX
Bryan Fury
Drokz
Frazzbass
Guigoo
Japan
Kali DTS
Keygen Kaotik
Komprex
Mat Weasel
Raggedy Andy
Seno
Smurf
The Sickest Squad
Live: Floxytek
Live: Narkotek
Live: Speedkore


Madhouse:

Amok
Daniela Haverbeck
Deathmachine
Hammond
Hilarious
Jason Little
Loopin
Madhouse Brothers
Manu Kenton
Minupren
Moddi
P. Stylez
Richie Gee
The Hells Bangers
Live: Arkus P.
Live: Waldhaus
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Is iemand weleens naar een footworxx feestje geweest, zoja; wat zijn jullie ervaringen?

Tips & tricks? :smoke:
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Zazuu. zei:
Is iemand weleens naar een footworxx feestje geweest, zoja; wat zijn jullie ervaringen?

Tips & tricks? :smoke:
Klik om te vergroten...

Mijn ervaring vorig jaar in de Artcube was vrij rot. Opgefokte security die mensen schopten die gewoon neerzaten op de grond om even uit te rusten, verplichte huur van een lokker aan 10euro indien je een rugzak bij had, kutsound en kwa niet-alcoholische dranken was er enkel water en redbullcola :kots: .
Er werd ook niet vermeld dat wanneer je naar buiten ging je niet meer terug naar binnen mocht ookal kreeg je een bandje aan de ingang. En zo kan ik blijven doordaan :) En ivm drugs, iedereen die ik zag zat toch met grote doppen voor zover ik me herinner, dus daar wordt niet echt moeilijk om gedaan. Je moet maar is zoeken naar de foto's op wimvanwambeke

Ben niet echt te vinden voor feesten die puur om de winst te doen zijn.

Buiten al die negatieve dingen slagen ze er wel telkens in om vette line ups samen te stellen..
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Zazuu. zei:
Is iemand weleens naar een footworxx feestje geweest, zoja; wat zijn jullie ervaringen?

Tips & tricks? :smoke:
Klik om te vergroten...

Ik in 2010. Ik vond het maar niks. Kut publiek, kut opdeling van de zalen en véél te veel security.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik was er ook bij in de artcube, en ja, het geluid was om te huilen, en alles was belachelijk duur. Als ze een betere locatie hebben kunnen regelen, en leukere security dan zou het nog wat kunnen worden, though. Deze line-up is wel om van te smullen, namelijk. :hearteyes:

Olle
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Het gaat me vooral om de line-up inderdaad, die is erg lekker.
De locatie is anders, wie weet de security ook. Als ik ga laat ik wel weten hoe het was.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik neem aan dat ze niet steeds van locatie switchen omdat ze tevreden zijn, dus met wat geluk hebben ze nu eindelijk een mooie plek gevonden.

Olle
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#9
Present :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."