Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPukkelpop

Pukkelpop

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
g
gainsbourgLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Iemand die weet hoe zwaar er op drugs wordt gecontroleerd op Pukkelpop? Is het mogelijk om een pilletje en wat wiet mee te nemen of kan ik dit beter laten? Alvast bedankt!
K
KOMTGOEDLid
01-01-2024, 00:00
#2
ehm je kan het in een vakje in je portomonnee doen?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Er word toch wel wat gecontroleerd ja, rugzak, jas en broekzakken, pakje sigaretten,....
wel bij mij werd wiet gevonden en hebbe ze gewoon laten zitten, dus een beetje wiet is geen probleem.
voor het zwaardere spul zou ik het gewoon in je onderbroek steken.
wel wat late reactie maar dan weten mensen het voor pukkelpop 2012... als ie er komt.

grts
P
PebblesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi,

Dit word mijn lievenlingstopic cause I love Pukkelpop!

Je word inderdaad wel gecontroleerd. Maar niet streng.
Wiet gaat in beslag genomen worden. Dat vinden ze daar niet zo prettig.
Maar als jij gewoon een pilletje tussen je kleding of ergens in, dan komen ze daar niet achter.

Bij de Dance Hall en Boilerroom zijn tenslotte veel mensen die een pilletje hebben genomen en optimaal genieten.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Ik heb zin in Pukkelpop 2012.
Hopelijk komt de voorverkoop snel, want ik heb voorrang ivm. vorig jaar.

Denk dat ik eerst heel hard ga huilen daar en dan ten ere van de slachtoffers keihard ga feesten.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pebbles zei:
Wiet gaat in beslag genomen worden. Dat vinden ze daar niet zo prettig.
Klik om te vergroten...

Wel in mijn geval moet ik dit tegen spreken, had in me rugzak destijds een 4gr wiet bij.
Heel de rugzak gecontroleerd en de wiet hebben ze uiteraard gezien maar hier maakte ze geen probleem van, mocht gewoon door.
Zou eerder oppassen daar met chemische troep.

grts
P
PebblesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oh een vriendin van mij moest haar wiet inleveren, ze kon wel janken.
Wanneer was btw destijds?
Ik heb het over vorig jaar, toen deden ze heel moeilijk.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pebbles zei:
Oh een vriendin van mij moest haar wiet inleveren, ze kon wel janken.
Wanneer was btw destijds?
Ik heb het over vorig jaar, toen deden ze heel moeilijk.
Klik om te vergroten...

3/4 jaar geleden denk ik.

grts
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik ben een fervent festivalganger (pukkelpop, graspop, lowlands etc) en merk
op dat wiet of erger naar binnen krijgen het probleem meestal niet is.

maar de vlaamse politie weet wel via welke snelweg de nederlanders naar
het festival gaan, en staan daar nog weleens toevallig rond die tijd/dag
met hondjes alle gele kentekenplaten op drugs te controleren.

groeten :)
P
PebblesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Doe je goed om naar Lowlands en Pukkelpop te gaan.

Anyway, gewoon met de trein gaan. Niks aan de hand dan.
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#10
kloptklopt, en graspop doe ik ook goed, dont worry :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."