Dit jaar ga ik voor het eerst, ik neem 1 pil ervoor en wil er 1 mee na binnen nemen, word er streng gecontroleerd?
#2
Niet strenger dan normaal. Je word soms gefouilleerd soms niet, gewoon je spulletjes in de onderbroek niks aan de hand.
Maar zou wel oppassen dat je pil niet inklapt als je nog in de rij staat, dan kan je verwachten dat je wat strenger gecontroleerd word dan anderen.
#3
Ik zou niet een hele pil innemen, over het algemeen liggen de doseringen per pil tegenwoordig zo hoog dat je beter een kwartje of halve kunt nemen. Laat je pil testen zodat je weet hoeveel erin zit, dan weet je hoe je moet doseren.
Verder: inderdaad, stop het in je ondergoed! Emporium is net als ieder ander festival gok ik: ze kijken in je tas en fouilleren meestal.
#4
Ik denk inderdaad dat je meer opvalt als je al een pil op hebt voor je naar binnen gaat dan wanneer je gewoon alles in je onderbroek stopt en binnen pas iets neemt.
En zoals ZERO zegt, 1 pil in 1x is tegenwoordig over het algemeen niet meer nodig.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.