Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag feest

Vraag feest

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allemaal!

Ik heb wel is gehoord over feesten waar vrijwel iedereen (hard) drugs gebruikt. Dat blijken ook 1 van de leukste feesten te zijn hoorde ik.

Klopt dat dat deze er zijn? En hoe kom ik erachter of er 1 in mijn omgeving word gehouden of ergens anders? Dit zul je niet zo snel op Google vinden lijkt mij.

Gr

HardstyleGabber
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op somigge legale feesten zit soms ook wel bijna iedereen aan de drugs volgens mij. Maar met name op de illegale raves zit eigenlijk gewoon iedereen aan de drugs en wordt er bijvoorbeeld ook gewoon open en bloot gesnoven. Dit zijn vaak wel de feestjes waar de beste sfeer hangt inderdaad, aangezien gewoon iedereen elkaar lekker laat doen waar die zin in heeft.

Je zult die feestjes niet op google vinden inderdaad, je moet er de juiste mensen voor kennen vaak. Van te voren krijg je dan ook alleen een vage ontmoetingsplek te horen, waar dan iemand staat die je de weg wijst of waar je dan een nummer kan bellen.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelibee zei:
Op somigge legale feesten zit soms ook wel bijna iedereen aan de drugs volgens mij. Maar met name op de illegale raves zit eigenlijk gewoon iedereen aan de drugs en wordt er bijvoorbeeld ook gewoon open en bloot gesnoven. Dit zijn vaak wel de feestjes waar de beste sfeer hangt inderdaad, aangezien gewoon iedereen elkaar lekker laat doen waar die zin in heeft.

Je zult die feestjes niet op google vinden inderdaad, je moet er de juiste mensen voor kennen vaak. Van te voren krijg je dan ook alleen een vage ontmoetingsplek te horen, waar dan iemand staat die je de weg wijst of waar je dan een nummer kan bellen.
Klik om te vergroten...

Bedankt voor je reactie! Wist dat ze in het geheim werden gegeven maar dat het zo geheim werdt gedaan wist ik ook niet. Hoop er ooit nog 1 mee te maken :tongueout:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
HardstyleGabber zei:
Bedankt voor je reactie! Wist dat ze in het geheim werden gegeven maar dat het zo geheim werdt gedaan wist ik ook niet. Hoop er ooit nog 1 mee te maken :tongueout:
Klik om te vergroten...
Ze zijn vaak in panden die gekraakt zijn, dus willen ze de locatie pas zo laat mogelijk aan de genodigden bekend maken.
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelibee zei:
Ze zijn vaak in panden die gekraakt zijn, dus willen ze de locatie pas zo laat mogelijk aan de genodigden bekend maken.
Klik om te vergroten...

Ja dan is het wel logisch dat er zo geheim over wordt gedaan. Bedankt voor je info! Wie weet kruist zo feest ooit nog men pad :)
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#6
En ook dat stiekeme verdwijnt meestal in de loop van de nacht wel. Zie regelmatig op doodnormale legale dansfeestjes op een gegeven moment op de dansvloer van alles gelikt, geslikt en gesnoven worden.

Dus nee voor zo'n ervaring om met heel veel mensen in een soort van zelfde bubble te zitten hoef je echt niet per se naar illegale feestjes.
Daarbij filtert mijn hoofd als ik op een feestje aan het vliegen ben, ook altijd de 'gelijkgestemden' er uit. Op een festival als Lowlands bv, zit echt niet iedereen aan de drugs. Maar als je daar snachts aan de m zit en door de bravo ( rip) of xray loopt, dan zie je alleen al die smiles van de mensen die ook aan de m zitten. Dus ook dan lijkt het vaak een 100 procent score :wink:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
stomme eend zei:
En ook dat stiekeme verdwijnt meestal in de loop van de nacht wel. Zie regelmatig op doodnormale legale dansfeestjes op een gegeven moment op de dansvloer van alles gelikt, geslikt en gesnoven worden.
Klik om te vergroten...
Nou, daar moet je wel mee oppassen op sommige feestjes hoor.. Al ligt het eraan waar je bent. Maar een vriend van me is bijna een keer gepakt omdat hij midden in het publiek iets wilde bij nemen en heeft alles op de grond gegooid toen... Sinds dat verhaal durf ik het niet meer echt in het publiek. :P
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind dat op legale technofeesten meer drugs wordt gebruikt dan illegale feestjes eigenlijk. Alleen doet iedereen het dan stiekem.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."