Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWeekendfestival combinatie

Weekendfestival combinatie

10 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
K
KetamingoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi iedereen,

Over een maandje ga ik voor de eerste keer naar een weekendfestival (defqon). Ik was benieuwd welke drugs jullie aanraden en welke niet. Mijn plan is:
Vrijdag: drank
Zaterdag: coke, xtc of 3mmc (twijfel nog)
Zondag: zelfde als zaterdag
En om te slapen een joint.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi! Welkom op drugs forum. Op zich een goed plan op 1 dingetje na: twee dagen achter elkaar xtc of 3-mmc is niet verstandig. Van xtc weet ik zeker dat het zeer onverstandig is ivm je serotonine huishouding. Tussen elke x xtc houd je het best 3 maanden tijd. Voor zo ver ik weet is dat met 3-mmc wel minder maar ook wel een aanval op je serotonine.
Over de 3-mmc kunnen andere df leden je wel informeren, ik heb het nooit gebruikt.
K
KetamingoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dunnetjess33 zei:
Hoi! Welkom op drugs forum. Op zich een goed plan op 1 dingetje na: twee dagen achter elkaar xtc of 3-mmc is niet verstandig. Van xtc weet ik zeker dat het zeer onverstandig is ivm je serotonine huishouding. Tussen elke x xtc houd je het best 3 maanden tijd. Voor zo ver ik weet is dat met 3-mmc wel minder maar ook wel een aanval op je serotonine.
Over de 3-mmc kunnen andere df leden je wel informeren, ik heb het nooit gebruikt.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je reactie! En zou je wel bijv za coke kunnen doen en zo 3mmc? Of is dat ook niet zo'n slim plan
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ketamingo zei:
Bedankt voor je reactie! En zou je wel bijv za coke kunnen doen en zo 3mmc? Of is dat ook niet zo'n slim plan
Klik om te vergroten...

Over 3-mmc weet ik niet veel eerlijk gezegd. Ik heb wel eens gehoord dat iemand het goedkope coke noemt qua werking maar of het elkaar tegen staat of wel samen kan weet ik niet. Het zijn wel beide uppers geloof ik. Hier op het forum zijn wel mensen die 3-mmc hebben gebruikt, zij kunnen jou dat beter uitleggen. Heb geduld, ze zullen dit vast wel lezen als ze online komen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
@Psychedelibee en @PsyTekZ en misschien ook wel @Mindless . Kunnen jullie TS helpen over 3mmc? Bedankt!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
3mmc en coke is geen goed plan. Als je 3mmc wil gebruiken hou het daar op. Op zich heeft het stofje genoeg potentie en een iets langere werking dan coke. Coke moet je al sneller bijdoseren maar ga het zeker niet mengen met xtc of 3mmc. Kies 1 middel en hou het daar op. Meerdere dagen na elkaar uppers is ook niet aan te raden. Heb je feitelijk al ervaring met 3mmc?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dunnetjess33 zei:
@Psychedelibee en @PsyTekZ en misschien ook wel @Mindless . Kunnen jullie TS helpen over 3mmc? Bedankt!
Klik om te vergroten...
Hoezo voel je je zo geroepen om de vraag van de TS beantwoord te krijgen??

Maar omdat je zo aandringt... Meerdere dagen achter elkaar stimulanten is niet echt goed voor je en zal ook echt een flinke kater opleveren.

Enige voordeel is dat 3-MMC amper effect op serotonine heeft. Wel meer als coke, maar het valt mee. XTC in ieder geval maar 1 dag gebruiken, want meerdere dagen heeft toch niet echt zin qua effect en is echt heel slecht voor je hersenen.

Als het kan zou het ook beter zijn om vrijdag een stimulant te nemen, zaterdag drank en zondag weer een stimulant. Maar wellicht wil je dat niet ivm het programma.

Nogmaals beter gebruik je gewoon niet meerdere dagen achter elkaar stimulanten, want het is echt een flinke aanslag op je lichaam en geest. Als je het wel doet, verwacht een flinke kater van een week lang.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Psychedelibee zei:
Hoezo voel je je zo geroepen om de vraag van de TS beantwoord te krijgen??.
Klik om te vergroten...

Nou niet zo persee maar er kwam geen antwoord dus ik dacht ik help ff.. Niet goed?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dunnetjess33 zei:
Nou niet zo persee maar er kwam geen antwoord dus ik dacht ik help ff.. Niet goed?
Klik om te vergroten...
Ik had het topic al gezien, maar nog geen tijd gehad om te reageren.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychedelibee zei:
Ik had het topic al gezien, maar nog geen tijd gehad om te reageren.
Klik om te vergroten...

Aha oke, sorry dat ik je pushte dan!
K
KetamingoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bedankt voor de reacties! Zal er rekening mee houden. En ja heb al meerdere keren 3mmc gedaan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."