Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMuziek xtc

Muziek xtc

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Geef mij maar retro house..:wave:
L
LiefhebbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Haha hebbie hem weer zal je denken

X thuis vind ik niks meer zeker niet in een groepje.
Miss komt dit omdat we de 1,5mg kg regel niet hantereb naar indd altijd het zwaarste namen.
Spoiler: Benamingen
Die originele Net uit de trommel rollende speciale 1 malige druk ferrari dubbele dosis
& de originele tesla paars driehoekje en nintendo we hebben er hier en daar nog wat maar gemiddelde temp low vocht en lichte circulatie is dat afdoende? Geen idee om mdma of het in die pillen kleine beetje bindmiddel vocht aantrekt?
Aah fuck man echt compleet uit me bol op een feest
Maar nee niet de harde bass of melodie
Uren volg ik de lazers en lampen in slomo dan weer versneld of gemixxed wat een pracht gezicht!
YO KEV HOE WAS HET? Wie draaide het beste?
Die rode lamp int midden haha:tearsofjoy:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
@Liefhebbertje ben je er bij vandaag ? :tearsofjoy:

OT. Een echte stamper over hier. Als ik op een feestje slik dan ga ik gegarandeerd naar het betere stampwerk, hardcore dus! Hardstyle/rawstyle kan ook.

Thuis is het dan weer andere koek. Trance, house, retro, dub, ... alle muziek die me doet lachen/klappertanden of oogjes draaien van euforie mag blijven afspelen :sunglasses:
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#4
S
SannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Techno !!!!!!!!

Op zeezout bijvoorbeeld hebben ze ook vaak een beetje funky disco achtige techno, super super super fijn!

Seth Zwartsh is ook enorm adembenemend om live te zien.

Ik was afgelopen oud en nieuw bij drift nieuwjaarsdans en daar was een live optreden van 2 mannen die techno beats maakten, 1 op de piano en de ander op drums. Ge wel dig!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ligt aan of ik thuissetting heb of een festival. Op een festival MOET ik Techno! En dan niet TE hard maar ook niet te soft. In de thuissetting maakt t me niet veel uit als t maar geen jankmuziek is.
P
PlatinaLid
01-01-2024, 00:00
#7

Dit blijft een topper voor mij!
b
bartje123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Nummers op hard op te gaan tijdens een xtc trip!

S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#9
Leuk om hier Radio 2 luisteraars tegen te komen :innocent: Heerlijk optreden inderdaad!
K
KipcornLid
01-01-2024, 00:00
#10
Misschien wat cliché maar dit zijn mijn favorieten op XTC in willekeurige volgorde:

Albums:
Air - Moon Safari
Zero 7 - Simple Things
Pink Floyd - Dark Side Of The Moon

Liefst in combinatie met (live) videos.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."