Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsReverze 2018 XTC

Reverze 2018 XTC

13 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
B
BierflesjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Leek me geweldig om met mijn xtc dip een topic te plaatsen over dit geweldige feest.
Zijn er mensen op dit forum die de 24e februari (gisteravond nu:sweatsmile:) naar Reverze zijn geweest in het Sportpaleis Antwerpen?
Zo ja, meld je :). Leek me leuk hier over te praten.
Ik zelf ben gisteren heel hard gegaan onder invloed van XTC. 2 geteste pillen van elk 180mg. Halfje per halfje verdeeld over de avond. Ik kon niet stoppen met dansen en ging echt heel hard, voor mij dus een onvergetelijke avond!
Dus zijn er mensen die gisteren ook zo hard gegaan zijn op Reverze?:nevergonnagiveyouup:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ah leuk, Reverze! Ik wilde gaan, maar iedereen haakte af, bummer. Vorig jaar wel geweest. Was weer een mooie fissa dus?

Ondanks dat het helemaal niet zo mijn muziekgenre is vond ik de sfeer afgelopen jaar zo geweldig dat ik me daar echt ongelofelijk hard vermaakt heb tot in de vroege uurtjes. Was heul tof!

Al vond ik het hele gebeuren ook wel een beetje bizar en bevreemdend, was de eerste keer dat ik op zo'n mega drugsfestijn was. Ik had wel veel festivals bezocht maar daar was de verhouding wel/niet-drugsgebruikers dan voor m'n gevoel een beetje gelijk. Bij Reverze was gewoon vrijwel iedereen urenlang aan één stuk door kneiterhard aan het gaan. Het is dat ik zelf zo space als een konijn was, nuchter was ik er hard weggerend denk ik. :')
B
BierflesjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Roze olifant zei:
Ah leuk, Reverze! Ik wilde gaan, maar iedereen haakte af, bummer. Vorig jaar wel geweest. Was weer een mooie fissa dus?

Ondanks dat het helemaal niet zo mijn muziekgenre is vond ik de sfeer afgelopen jaar zo geweldig dat ik me daar echt ongelofelijk hard vermaakt heb tot in de vroege uurtjes. Was heul tof!

Al vond ik het hele gebeuren ook wel een beetje bizar en bevreemdend, was de eerste keer dat ik op zo'n mega drugsfestijn was. Ik had wel veel festivals bezocht maar daar was de verhouding wel/niet-drugsgebruikers dan voor m'n gevoel een beetje gelijk. Bij Reverze was gewoon vrijwel iedereen urenlang aan één stuk door kneiterhard aan het gaan. Het is dat ik zelf zo space als een konijn was, nuchter was ik er hard weggerend denk ik. :')
Klik om te vergroten...

De sfeer op Reverze is inderdaad goud waard! Ik zelf kan elke muziekstyle wel waarderen en vond de muziek zeker niet slecht en op het moment zelf hield ik er van!

Inderdaad zie je dat daar 9/10 feestgangers onder invloed zijn van welke drugs dan ook!
Maar die sfeer blijft mij aan het denken zetten, dat dit kan, zoveel mensen bij elkaar en ruzie krijgen is bijna onmogelijk! Iedereen is gezellig en je ontmoet snel nieuwe mensen en komt snel aan de praat met nieuwe mensen. Geweldig!

Vervelend dat iedereen afhaakte, in je eentje gaan is natuurlijk niet zo leuk als dat je met een groep vrienden gaat.

Bedankt voor je reactie!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bierflesje zei:
De sfeer op Reverze is inderdaad goud waard! Ik zelf kan elke muziekstyle wel waarderen en vond de muziek zeker niet slecht en op het moment zelf hield ik er van!

Inderdaad zie je dat daar 9/10 feestgangers onder invloed zijn van welke drugs dan ook!
Maar die sfeer blijft mij aan het denken zetten, dat dit kan, zoveel mensen bij elkaar en ruzie krijgen is bijna onmogelijk! Iedereen is gezellig en je ontmoet snel nieuwe mensen en komt snel aan de praat met nieuwe mensen. Geweldig!

Vervelend dat iedereen afhaakte, in je eentje gaan is natuurlijk niet zo leuk als dat je met een groep vrienden gaat.

Bedankt voor je reactie!
Klik om te vergroten...

Ik vind ook veel muziek interessant, maar ik zou normaal zelf niet zo snel naar hardcore of jumpstyle luisteren. Maar toen ik daar in de zaal stond bij Reverze vond ik het in die context wel enorm vet klinken. Was op dat moment dan ook wel zo debiel happy dat ik vermoed dat ik het geluid van een remmende trein nog had kunnen waarderen...

Ja, mooi hè, de sfeer op grote feesten! Die saamhorigheid heeft echt iets magisch, toch een stuk leuker dan tussen de lallende zatlappen staan in de plaatselijke bar of discotheek vind ik persoonlijk.

Hopelijk heb je vandaag lekker kunnen nagenieten. :)
B
BierflesjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze olifant zei:
Ik vind ook veel muziek interessant, maar ik zou normaal zelf niet zo snel naar hardcore of jumpstyle luisteren. Maar toen ik daar in de zaal stond bij Reverze vond ik het in die context wel enorm vet klinken. Was op dat moment dan ook wel zo debiel happy dat ik vermoed dat ik het geluid van een remmende trein nog had kunnen waarderen...

Ja, mooi hè, de sfeer op grote feesten! Die saamhorigheid heeft echt iets magisch, toch een stuk leuker dan tussen de lallende zatlappen staan in de plaatselijke bar of discotheek vind ik persoonlijk.

Hopelijk heb je vandaag lekker kunnen nagenieten. :)
Klik om te vergroten...

Ik zelf ben een enorme house & deep house freak!
Daarbij kan ik elke muziekstyle waarderen van rock tot rap, en van pop tot hardcore! Maar mijn favoriete muziekstyle zal toch wel blijven haken bij house/deephouse:)

Ik herken het wause gevoel dat alles zo magisch is dat je inderdaad gewoon weg elk geluid als mooi ervaart, zelfs die van een remmende trein:laughing:

En over de sfeer ben ik het helemaal mee eens! Veel gezelliger en leuker als dat in van in een discotheek of café.
Ik voel me soms zelfs een beetje op mijn hoede in een discotheek, je krijgt er snel ruzie en er lopen inderdaad veel dronken mensen rond..
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bierflesje zei:
Maar mijn favoriete muziekstyle zal toch wel blijven haken bij house/deephouse:)
Klik om te vergroten...

Kan je een aantal specifieke artiesten opsommen die je goed vindt?
B
BierflesjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Langspeelplaat zei:
Kan je een aantal specifieke artiesten opsommen die je goed vindt?
Klik om te vergroten...

Ik ben een enorme fan van Oliver Heldens & Tchami. Ook vind ik DJ’s zoals Mike Williams of Martin Garrix goed.
KSHMR maakt ook zo’n fantastische muziek:hearteyes:
B
Beukende BambiLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik wou zo graag gaan mijn vrienden gingen wel, ik heb op het alle laatste moment af moeten haken omdat ik geen vrij kon krijgen op werk. Ik had mijn drugs al ingeslagen en mijn kaartje al gekocht.

Wel ziek dat je zo hard gegaan bent mijn vrienden hebben zich ook aardig vermaakt, ik kreeg heel veel foto's doorgestuurd.
B
BierflesjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Beukende Bambi zei:
Ik wou zo graag gaan mijn vrienden gingen wel, ik heb op het alle laatste moment af moeten haken omdat ik geen vrij kon krijgen op werk. Ik had mijn drugs al ingeslagen en mijn kaartje al gekocht.

Wel ziek dat je zo hard gegaan bent mijn vrienden hebben zich ook aardig vermaakt, ik kreeg heel veel foto's doorgestuurd.
Klik om te vergroten...

En werken met een dip lijkt me ook niet het beste idee:laughing: Jammer dat je hebt moeten afhaken, ik hoop dat je de volgende keer wel vrij zal krijgen van je werk!

En het was zeker ziek om hard te gaan! Maar dat straft zich wel af met de dip waar ik nu mee loop:sweatsmile: Maar het was het zeker waard!
B
Beukende BambiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bierflesje zei:
En werken met een dip lijkt me ook niet het beste idee:laughing: Jammer dat je hebt moeten afhaken, ik hoop dat je de volgende keer wel vrij zal krijgen van je werk!

En het was zeker ziek om hard te gaan! Maar dat straft zich wel af met de dip waar ik nu mee loop:sweatsmile: Maar het was het zeker waard!
Klik om te vergroten...
Hahah die dip is het zeker waard man.

Ik weet niet waar je nog meer naar toe gaat misschien kom ik je een keertje tegen voor mij staat nu op het lijstje

-Qapital
-Snakepit
-Supersized kingsday
-Intents
-Defqon
B
BierflesjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Beukende Bambi zei:
Hahah die dip is het zeker waard man.

Ik weet niet waar je nog meer naar toe gaat misschien kom ik je een keertje tegen voor mij staat nu op het lijstje

-Qapital
-Snakepit
-Supersized kingsday
-Intents
-Defqon
Klik om te vergroten...

Ga je naar Fatality in juli?
Dat is een feest waar ik 100% zeker aanwezig ben!
B
Beukende BambiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bierflesje zei:
Ga je naar Fatality in juli?
Dat is een feest waar ik 100% zeker aanwezig ben!
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk niet heb daar nu echt geen geld meer voor.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Beukende Bambi zei:
Waarschijnlijk niet heb daar nu echt geen geld meer voor.
Klik om te vergroten...
Fatality is nooit zo duur voor die dikke line-up :hearteyes:
B
Beukende BambiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bas zei:
Fatality is nooit zo duur voor die dikke line-up :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Maar ik ga ook al naar intents hahah en dat word hem anders te veel niet zozeer het kaartje maar de drugs/drank.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."