Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRotterdam

Rotterdam

21 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Lowryder90 zei:
Thx, heb jij toevallig suggesties, eindhoven en Amsterdam niet daar ben ik al geweest.
Klik om te vergroten...
Ik vind Utrecht en Maastricht wel geschikt voor een stedentripje
L
Lowryder90Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Thx maatje
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
8️⃣6️⃣ zei:
Ik vind Utrecht en Maastricht wel geschikt voor een stedentripje
Klik om te vergroten...
Utrecht is idd ook erg leuk
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#4
8️⃣6️⃣ zei:
Je kan in Rotterdam inderdaad rondwandelen, roken en straks ook eten als de restaurants weer opengaan.

Voor een citytrip vind ik Rotterdam wat minder geschikt, niet echt een historisch centrum door bombardement in de oorlog.
Klik om te vergroten...

waaaaaant alleen oude dingen zijn interessant om naar te kijken.

edit: sorry, zat nog in m'n sarcasme stand. :wink:
er is een hoop interessants te zien.. nieuw.. maar ook oud als je weet waar te kijken.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gympie zei:
waaaaaant alleen oude dingen zijn interessant om naar te kijken.

edit: sorry, zat nog in m'n sarcasme stand. :wink:
er is een hoop interessants te zien.. nieuw.. maar ook oud als je weet waar te kijken.
Klik om te vergroten...
Precies: https://www.reisdoc.nl/bezienswaardigheden-rotterdam/
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ganggang💯 zei:
Precies: https://www.reisdoc.nl/bezienswaardigheden-rotterdam/
Klik om te vergroten...
ja, en er zijn nog wel meer "geheime" pitoreske plekken.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#7
Enigste leuke aan 010 is de trein naar Amsterdam.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#8
enige leuke aan die trein is dat ik op Schiphol kan uitstappen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
MDMAZING zei:
Enigste leuke aan 010 is de trein naar Amsterdam.
Klik om te vergroten...
Wat is er over van Amsterdam centrum nu? Helemaal niks.. verkracht door het massatoerisme. 15 jaar terug was het leuk in Amsterdam, nu heb je er als Nederlander niks meer te zoeken.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ganggang💯 zei:
Wat is er over van Amsterdam centrum nu? Helemaal niks.. verkracht door het massatoerisme. 15 jaar terug was het leuk in Amsterdam, nu heb je er als Nederlander niks meer te zoeken.
Klik om te vergroten...
Ben Amsterdammer en Ajacied. Daarom :)
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
MDMAZING zei:
Ben Amsterdammer en Ajacied. Daarom :)
Klik om te vergroten...
Ah ok, jij ontleent je identiteit aan een stad en een voetbalclub. Grappig dat dat vaak als excuus wordt gebruikt om ongenuanceerde opmerkingen te maken.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ganggang💯 zei:
Ah ok, jij ontleent je identiteit aan een stad en een voetbalclub. Grappig dat dat vaak als excuus wordt gebruikt om ongenuanceerde opmerkingen te maken.
Klik om te vergroten...
Hahaha bommen op Rotterdam
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
MDMAZING zei:
Hahaha bommen op Rotterdam
Klik om te vergroten...
Enorm triest dit. Schaam je je niet voor jezelf als je dit soort uitspraken doet? Je mede landgenoten zijn in grote getale omgekomen tijdens het bombardement op Rotterdam.
nl.m.wikipedia.org

Bombardement op Rotterdam - Wikipedia

nl.m.wikipedia.org nl.m.wikipedia.org
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zelf wandel ik gewoon graag rond in het centrum, beetje Lijnbaan checken of zo, maar zoals al meermaals gezegd is is er nu niet zo heel veel aan Rotterdam. Als alles weer open is dan is het leuk om Rotterdam te bezoeken om alleen de sfeer al, vind ik. Kralingse Bos is ook erg tof, goed geschikt voor een dagje trippen als je dat zou willen. Blijdorp is ook wel leuk om heen te gaan. Botanische Tuin in Kralingen is ook heel erg mooi, daar had ik voor de tweede keer ooit truffels gedaan. Het is echt maar net waar je interesse ligt.

Edit: Rotterdam is ook echt heel leuk om doorheen te fietsen in de zomer!
Edit 2: bijna vergeten te zeggen, maar wat ik misschien nog wel het leukst vind is hoe multicultureel Rotterdam is. Héérlijk eten en je komt hier dus ook mensen tegen van overal en nergens, zonder dat het zo debiel overstroomd is met toeristen zoals in Amsterdam. Ja, lekker stadje.
L
Lowryder90Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Goedendag
Is rotterdam de moeite waard voor een weekendje te doen??
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ligt er aan wat je zoekt. Op het moment niet natuurlijk ivm Corona.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rotterdam heeft hele leuke plekjes. Wat vind je leuk?
L
Lowryder90Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Het is vooral voor als alles terug open gaat voor een weekendje weg te gaan. Rond wandelen, smoke, en iets eten enzo
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Lowryder90 zei:
Het is vooral voor als alles terug open gaat voor een weekendje weg te gaan. Rond wandelen, smoke, en iets eten enzo
Klik om te vergroten...
Dat kan heel goed in Rotterdam. Fantastische architectuur en heel veel leuke eettentjes. En coffeeshops genoeg :wink:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Lowryder90 zei:
Het is vooral voor als alles terug open gaat voor een weekendje weg te gaan. Rond wandelen, smoke, en iets eten enzo
Klik om te vergroten...
Je kan in Rotterdam inderdaad rondwandelen, roken en straks ook eten als de restaurants weer opengaan.

Voor een citytrip vind ik Rotterdam wat minder geschikt, niet echt een historisch centrum door bombardement in de oorlog.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."