Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRotterdam

Rotterdam

21 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
MDMAZING zei:
Hahaha bommen op Rotterdam
Klik om te vergroten...
Enorm triest dit. Schaam je je niet voor jezelf als je dit soort uitspraken doet? Je mede landgenoten zijn in grote getale omgekomen tijdens het bombardement op Rotterdam.
nl.m.wikipedia.org

Bombardement op Rotterdam - Wikipedia

nl.m.wikipedia.org nl.m.wikipedia.org
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zelf wandel ik gewoon graag rond in het centrum, beetje Lijnbaan checken of zo, maar zoals al meermaals gezegd is is er nu niet zo heel veel aan Rotterdam. Als alles weer open is dan is het leuk om Rotterdam te bezoeken om alleen de sfeer al, vind ik. Kralingse Bos is ook erg tof, goed geschikt voor een dagje trippen als je dat zou willen. Blijdorp is ook wel leuk om heen te gaan. Botanische Tuin in Kralingen is ook heel erg mooi, daar had ik voor de tweede keer ooit truffels gedaan. Het is echt maar net waar je interesse ligt.

Edit: Rotterdam is ook echt heel leuk om doorheen te fietsen in de zomer!
Edit 2: bijna vergeten te zeggen, maar wat ik misschien nog wel het leukst vind is hoe multicultureel Rotterdam is. Héérlijk eten en je komt hier dus ook mensen tegen van overal en nergens, zonder dat het zo debiel overstroomd is met toeristen zoals in Amsterdam. Ja, lekker stadje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."