Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBekijk mijn rap videos aub. Ik heb een drugs verleden daar komt me inspiratie dergelijk vandaan kwa ruimdenkendheid in me lyricz

Bekijk mijn rap videos aub. Ik heb een drugs verleden daar komt me inspiratie dergelijk vandaan kwa ruimdenkendheid in me lyricz

40 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Is dit serieus? Mag ik lachen? Laat me even weten in welke hoek ik moet leunen, dan zal ik mijn reactie erop aanpassen.
T
Taktak

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
Lid
01-01-2024, 00:00
#2

Nog steeds een van de hardste.
Niet-nor-maal.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Midoo zei:
Ik ga beter worden
Klik om te vergroten...
Kom je nog een keer terug? Gewoon doen wat je wil doen Midoo.
Laat anderen gewoon lekker lullen, als jij er zin in hebt moet je maken wat je maakt. Er zijn er genoeg die dat lef niet hebben en dus maar niets doen.

Blijven doen
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dopemonster zei:
Juice WRLD. Bekend van nummer lucid dreams. Al zijn nummers zijn freestyles en hij kon emo rap/ Rock rap en classic hip hop nummers maken.

Hij rapte voorral over mentale problemen zoals angst, depressie, verslaving maar hij kon ook "classic" hip hop nummers maken

Deze freestyle vind ik het beste van hem 19 jaar oud:
Klik om te vergroten...
Hou normaal gesproken helemaal niet van die nieuwe rap stylen maar hij is exht hard jammer dat die al drie jaar dood is nadat hij in zijn privé vliegtuig met 70 pond wiet vloog en een hand vol pillen dan om bewijs te verdoezelen daarna overleven op het vliegveld maar laats kwam dit nummer uit en ben ik tog gaan luisteren

C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Is dit serieus? Mag ik lachen? Laat me even weten in welke hoek ik moet leunen, dan zal ik mijn reactie erop aanpassen.
Klik om te vergroten...
Absoluut serieus.
Ik heb niet kunnen luisteren wat hij heeft gemaakt, of het nu slecht of goed was, het feit dat hij het lef heeft om hier iets van zichzelf te laten zien vind ik al de moeite waard. Het feit dat hij beter wil worden na de kritiek van Dopey siert hem, hij gaat iets doen met de tips die hij heeft gekregen.

Dat vind ik bewonderenswaardig.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Casaan zei:
Omdat ik in een liederlijke liefdevolle stemming ben strooi ik nog wat poëzie rond voor jullie.


Onovertroffen lyrics
Klik om te vergroten...
🤪🥰

D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Casaan zei:
Absoluut serieus.
Ik heb niet kunnen luisteren wat hij heeft gemaakt, of het nu slecht of goed was, het feit dat hij het lef heeft om hier iets van zichzelf te laten zien vind ik al de moeite waard. Het feit dat hij beter wil worden na de kritiek van Dopey siert hem, hij gaat iets doen met de tips die hij heeft gekregen.

Dat vind ik bewonderenswaardig.
Klik om te vergroten...
artworks-j46Y3tJEzjAnJTmk-kS0BSQ-t500x500.jpg
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Casaan zei:
Absoluut serieus.
Ik heb niet kunnen luisteren wat hij heeft gemaakt, of het nu slecht of goed was, het feit dat hij het lef heeft om hier iets van zichzelf te laten zien vind ik al de moeite waard. Het feit dat hij beter wil worden na de kritiek van Dopey siert hem, hij gaat iets doen met de tips die hij heeft gekregen.

Dat vind ik bewonderenswaardig.
Klik om te vergroten...
Dit. Echt lief en ik vind het sneu dat het is weggehaald.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dopemonster zei:
🤪🥰

Klik om te vergroten...
🥰🥰🥰
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Casaan zei:
Omdat ik in een liederlijke liefdevolle stemming ben strooi ik nog wat poëzie rond voor jullie.


Onovertroffen lyrics
Klik om te vergroten...
De vader 💜
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11

Beste freestyler ooit naar mijn mening. Alles off the dome en de gelaagdheid en intellectuele diepgang zijn ongeëvenaard.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Calliweed2.0 zei:
Hou normaal gesproken helemaal niet van die nieuwe rap stylen maar hij is exht hard jammer dat die al drie jaar dood is nadat hij in zijn privé vliegtuig met 70 pond wiet vloog en een hand vol pillen dan om bewijs te verdoezelen daarna overleven op het vliegveld maar laats kwam dit nummer uit en ben ik tog gaan luisteren

Klik om te vergroten...
Klopt maar ik denk niet dat het kwam doordat de politie op hun stond te wachten. Er is nu een interview met Chris Long die uitlegt hoe serieus zijn verslaving was en dat in zijn laatste maand dat ie leefde ze verslaving zo uit de hand was gelopen dat ze hem voor rehab aan hadden gemeld en waarschijnlijk ging die daardoor nog meer gebruiken.

Maar hij slikte en snuifde rond de 40 oxycodon pillen van 30mg per dag zover ze wisten alleen hij verbergde voor iedereen hoeveel die daadwerkelijk gebruikte en ze durfde ook niet om ze pillen niet meer voor hem te kopen omdat ze uit ervaring wisten dat zijn ontwenningen zo heftig waren dat her ze dood zou worden.
Ze kochten zelfs suboxone pillen voor hem om hem aan te sporen die oxycon te stoppen en af te bouwen maar hij wou dat nooit doen.
Er zijn een paar filmpjes dat ie 7 pillen tegelijk slikte van die zooi enzo en dan dronk die daar nog die lean meuk bij dus hij gebruikte echt heftig veel.

Hij wou ook gwn niet stoppen hij zij letterlijk ik ga naar rehab voor een paar dagen en dan is me tolerantie wat lager en ga ik wat minder gebruiken 🤣



Zeker dit filmpje is echt hardcore en mensen die opiaten gebruiken snappen dat, als je al keihard ligt te nodden en nog door gaat gebruiken kan je serieus doodgaan.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Spyro zei:
Klik om te vergroten...
Steen is hard maar we moeten ff overtreffen 😅

P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
M
MidooLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ga beter worden
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik houd van Rap maar vind dit niks man, sorry ✌🏼 De flow en tekst zijn superdom.

En mag ik je een tip geven? Praat niet zoveel straattaal. Mensen zullen 90% van wat je zegt niet snappen. Of je doelgroep moet alleen buitenlanders zijn
M
MidooLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dopemonster zei:
Ik houd van Rap maar vind dit niks man, sorry ✌🏼 De flow en tekst zijn superdom.

En mag ik je een tip geven? Praat niet zoveel straattaal. Mensen zullen 90% van wat je zegt niet snappen. Of je doelgroep moet alleen buitenlanders zijn
Klik om te vergroten...
Hey man bedankt voor je advies ik ben een beginnende rapper. Ik zie er ook geen carrière in maar leuke hobby. Tot dat ik verveeld raak. Bedankt voor je tijd
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
en waar kan ik het zien?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."