Is dit serieus? Mag ik lachen? Laat me even weten in welke hoek ik moet leunen, dan zal ik mijn reactie erop aanpassen.
Kom je nog een keer terug? Gewoon doen wat je wil doen Midoo.Ik ga beter worden
Hou normaal gesproken helemaal niet van die nieuwe rap stylen maar hij is exht hard jammer dat die al drie jaar dood is nadat hij in zijn privé vliegtuig met 70 pond wiet vloog en een hand vol pillen dan om bewijs te verdoezelen daarna overleven op het vliegveld maar laats kwam dit nummer uit en ben ik tog gaan luisterenJuice WRLD. Bekend van nummer lucid dreams. Al zijn nummers zijn freestyles en hij kon emo rap/ Rock rap en classic hip hop nummers maken.
Hij rapte voorral over mentale problemen zoals angst, depressie, verslaving maar hij kon ook "classic" hip hop nummers maken
Deze freestyle vind ik het beste van hem 19 jaar oud:
Absoluut serieus.Is dit serieus? Mag ik lachen? Laat me even weten in welke hoek ik moet leunen, dan zal ik mijn reactie erop aanpassen.
🤪🥰Omdat ik in een liederlijke liefdevolle stemming ben strooi ik nog wat poëzie rond voor jullie.
Onovertroffen lyrics
Absoluut serieus.
Ik heb niet kunnen luisteren wat hij heeft gemaakt, of het nu slecht of goed was, het feit dat hij het lef heeft om hier iets van zichzelf te laten zien vind ik al de moeite waard. Het feit dat hij beter wil worden na de kritiek van Dopey siert hem, hij gaat iets doen met de tips die hij heeft gekregen.
Dat vind ik bewonderenswaardig.

Dit. Echt lief en ik vind het sneu dat het is weggehaald.Absoluut serieus.
Ik heb niet kunnen luisteren wat hij heeft gemaakt, of het nu slecht of goed was, het feit dat hij het lef heeft om hier iets van zichzelf te laten zien vind ik al de moeite waard. Het feit dat hij beter wil worden na de kritiek van Dopey siert hem, hij gaat iets doen met de tips die hij heeft gekregen.
Dat vind ik bewonderenswaardig.
De vader 💜Omdat ik in een liederlijke liefdevolle stemming ben strooi ik nog wat poëzie rond voor jullie.
Onovertroffen lyrics
Klopt maar ik denk niet dat het kwam doordat de politie op hun stond te wachten. Er is nu een interview met Chris Long die uitlegt hoe serieus zijn verslaving was en dat in zijn laatste maand dat ie leefde ze verslaving zo uit de hand was gelopen dat ze hem voor rehab aan hadden gemeld en waarschijnlijk ging die daardoor nog meer gebruiken.Hou normaal gesproken helemaal niet van die nieuwe rap stylen maar hij is exht hard jammer dat die al drie jaar dood is nadat hij in zijn privé vliegtuig met 70 pond wiet vloog en een hand vol pillen dan om bewijs te verdoezelen daarna overleven op het vliegveld maar laats kwam dit nummer uit en ben ik tog gaan luisteren
Hey man bedankt voor je advies ik ben een beginnende rapper. Ik zie er ook geen carrière in maar leuke hobby. Tot dat ik verveeld raak. Bedankt voor je tijdIk houd van Rap maar vind dit niks man, sorry ✌🏼 De flow en tekst zijn superdom.
En mag ik je een tip geven? Praat niet zoveel straattaal. Mensen zullen 90% van wat je zegt niet snappen. Of je doelgroep moet alleen buitenlanders zijn
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."