Deed ik ook en toch spullen weg. Maar die noem ik geen vrienden meer... En nee, ik ben niet wantrouwig erdoor geworden. @Blauweaap Ik geef iedereen een eerlijke kans en als ik dan genaaid wordt is dat balen natuurlijk. Mja... Ik weet dat ik altijd alles voor iedereen over heb en wie goed doet... Zou ooit wat goeds terug moeten krijgen. 😅Ik after daarom ook alleen met mensen die ik ken
NiceeeIk "woon" alleen in deze paarse broek 😍
Zodra hij gewassen is gaat hij weer aan🥰
Bekijk bijlage 10734
Heb geen jasje.
Wel andere hardcore shirts en gisteren deze nog binnengekregen 🥰
Bekijk bijlage 10735
En ik heb inmiddels ook al 2 hardcore mondkapjes, daar komen er nog wel meer van denk ik haha👍
Bekijk bijlage 10736
Niceeevind die paarse broeken echt super ziek.
Oei... ik ga mijn ogen ook maar open houden op de volgende after, hoop dat je tegenwoordige vrienden je beter behandelen...Deed ik ook en toch spullen weg. Maar die noem ik geen vrienden meer... En nee, ik ben niet wantrouwig erdoor geworden. @Blauweaap Ik geef iedereen een eerlijke kans en als ik dan genaaid wordt is dat balen natuurlijk. Mja... Ik weet dat ik altijd alles voor iedereen over heb en wie goed doet... Zou ooit wat goeds terug moeten krijgen. 😅
Wa bende toch een lieverdDeed ik ook en toch spullen weg. Maar die noem ik geen vrienden meer... En nee, ik ben niet wantrouwig erdoor geworden. @Blauweaap Ik geef iedereen een eerlijke kans en als ik dan genaaid wordt is dat balen natuurlijk. Mja... Ik weet dat ik altijd alles voor iedereen over heb en wie goed doet... Zou ooit wat goeds terug moeten krijgen. 😅
Denk dat dat ook te maken heeft met het feit dat er niet meer zoveel mensen in Aussies rondlopen.Jammer van deze topic is nooit echt wat geworden! heb zelf deze week 3 jasjes gekocht na lange tijd mooie jasjes mooie prijs volgende week dinsdag moet het binnen komen.
Van een verkoper in Italië die op eBay zit.
Echt wel!Denk dat dat ook te maken heeft met het feit dat er niet meer zoveel mensen in Aussies rondlopen.
Zanza staat nog steeds in zijn aussie op Amsterdam Centraal te wachten op de gabber bus naar Thunderdome X. FeestjeeeeeEcht wel!
Dat was toen veel meer gangbaar dan nu, dat jatten. Vraag me af wat er met die lieden gebeurd is.Deed ik ook en toch spullen weg. Maar die noem ik geen vrienden meer... En nee, ik ben niet wantrouwig erdoor geworden. @Blauweaap Ik geef iedereen een eerlijke kans en als ik dan genaaid wordt is dat balen natuurlijk. Mja... Ik weet dat ik altijd alles voor iedereen over heb en wie goed doet... Zou ooit wat goeds terug moeten krijgen. 😅
Stelen is voor loeders.Dat was toen veel meer gangbaar dan nu, dat jatten. Vraag me af wat er met die lieden gebeurd is.
Zeg dat tegen half Nederland in de jaren 80/90...Stelen is voor loeders.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."