Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet grote Aussie topic

Het grote Aussie topic

36 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik "woon" alleen in deze paarse broek 😍
Zodra hij gewassen is gaat hij weer aan🥰

Screenshot_20201015-193235_Gallery.jpg
Heb (nog) geen jasje.
Wel andere hardcore shirts en gisteren deze nog binnengekregen 🥰

Screenshot_20201015-193444_Gallery.jpg

En ik heb inmiddels ook al 2 hardcore mondkapjes, daar komen er nog wel meer van denk ik haha👍

Screenshot_20201015-193744_Gallery.jpg
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Poederpret zei:
Ik after daarom ook alleen met mensen die ik ken
Klik om te vergroten...
Deed ik ook en toch spullen weg. Maar die noem ik geen vrienden meer... En nee, ik ben niet wantrouwig erdoor geworden. @Blauweaap Ik geef iedereen een eerlijke kans en als ik dan genaaid wordt is dat balen natuurlijk. Mja... Ik weet dat ik altijd alles voor iedereen over heb en wie goed doet... Zou ooit wat goeds terug moeten krijgen. 😅
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#3
OT: Heb nu deze aan!

19E91735-2643-44CB-B146-831B1E352A08.jpeg
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#4
Perenijsje zei:
Ik "woon" alleen in deze paarse broek 😍
Zodra hij gewassen is gaat hij weer aan🥰

Bekijk bijlage 10734
Heb geen jasje.
Wel andere hardcore shirts en gisteren deze nog binnengekregen 🥰

Bekijk bijlage 10735

En ik heb inmiddels ook al 2 hardcore mondkapjes, daar komen er nog wel meer van denk ik haha👍

Bekijk bijlage 10736
Klik om te vergroten...
Niceee :handok: vind die paarse broeken echt super ziek.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#5
Poederpret zei:
Niceee :handok: vind die paarse broeken echt super ziek.
Klik om te vergroten...

Ja paars is sowieso mijn favo kleur, maar die broeken zijn echt mooi🥰 Heb deze via FB-groep op de kop getikt voor €40👌 Was maar 1x gedragen en zag er ook echt uit als nieuw, ben er zo blij mee🤩
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
In Amsterdam zit nog steeds een australian winkel
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
Deed ik ook en toch spullen weg. Maar die noem ik geen vrienden meer... En nee, ik ben niet wantrouwig erdoor geworden. @Blauweaap Ik geef iedereen een eerlijke kans en als ik dan genaaid wordt is dat balen natuurlijk. Mja... Ik weet dat ik altijd alles voor iedereen over heb en wie goed doet... Zou ooit wat goeds terug moeten krijgen. 😅
Klik om te vergroten...
Oei... ik ga mijn ogen ook maar open houden op de volgende after, hoop dat je tegenwoordige vrienden je beter behandelen...
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Deed ik ook en toch spullen weg. Maar die noem ik geen vrienden meer... En nee, ik ben niet wantrouwig erdoor geworden. @Blauweaap Ik geef iedereen een eerlijke kans en als ik dan genaaid wordt is dat balen natuurlijk. Mja... Ik weet dat ik altijd alles voor iedereen over heb en wie goed doet... Zou ooit wat goeds terug moeten krijgen. 😅
Klik om te vergroten...
Wa bende toch een lieverd
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zelfs mijn hond in stijl... Painbringer t-shirt! 😂

*foto verwijderd ivm privacy*
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#10
IMG_20201015_213544.jpg

Rood present!! Gabber4life!

Heb nog veel meer spul maar dat post ik later wel ;D
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb alleen maar trainingspakken voor sport.
T
ThunderdomeLid
01-01-2024, 00:00
#12
#Thunderdome4life #Australian
IMG_20201104_155728.jpg
H
HGVDWETLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jammer van deze topic is nooit echt wat geworden! heb zelf deze week 3 jasjes gekocht na lange tijd mooie jasjes mooie prijs volgende week dinsdag moet het binnen komen.
Van een verkoper in Italië die op eBay zit.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#14
HGVDWET zei:
Jammer van deze topic is nooit echt wat geworden! heb zelf deze week 3 jasjes gekocht na lange tijd mooie jasjes mooie prijs volgende week dinsdag moet het binnen komen.
Van een verkoper in Italië die op eBay zit.
Klik om te vergroten...
Denk dat dat ook te maken heeft met het feit dat er niet meer zoveel mensen in Aussies rondlopen.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#15
FredKroket zei:
Denk dat dat ook te maken heeft met het feit dat er niet meer zoveel mensen in Aussies rondlopen.
Klik om te vergroten...
Echt wel!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zanza zei:
Echt wel!
Klik om te vergroten...
Zanza staat nog steeds in zijn aussie op Amsterdam Centraal te wachten op de gabber bus naar Thunderdome X. Feestjeeeee
H
HGVDWETLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat ik nog steeds wil weten is of aussies met een hoofdhanger ( runner) die een boogje hebben zoals op de foto onder nep valt? Wat mij opvalt bij deze aussies is dat het ontwerp telkens zelfde is maar de kleuren zijn anders.
Heb er wel is een gezien met drie runners dus ook aan de zakken.zelfde ook boogje en ontwerp.
Ik kon dat alleen van cavello beperkte oplagen van 100stuks wat er dan ook in geborduurd staat die hadden dan 3 hoofhangers.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spyro zei:
Deed ik ook en toch spullen weg. Maar die noem ik geen vrienden meer... En nee, ik ben niet wantrouwig erdoor geworden. @Blauweaap Ik geef iedereen een eerlijke kans en als ik dan genaaid wordt is dat balen natuurlijk. Mja... Ik weet dat ik altijd alles voor iedereen over heb en wie goed doet... Zou ooit wat goeds terug moeten krijgen. 😅
Klik om te vergroten...
Dat was toen veel meer gangbaar dan nu, dat jatten. Vraag me af wat er met die lieden gebeurd is.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Casrus zei:
Dat was toen veel meer gangbaar dan nu, dat jatten. Vraag me af wat er met die lieden gebeurd is.
Klik om te vergroten...
Stelen is voor loeders.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#20
FredKroket zei:
Stelen is voor loeders.
Klik om te vergroten...
Zeg dat tegen half Nederland in de jaren 80/90...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."