#1
Ik heb gelukkig niks meegekregen van de mensen die afgevoerd moesten worden, maar ik zat ook een groot gedeelte van de dag bij de footworxx stage (helemaal weggestopt in een hoek).
Het was erg leuk aangekleed naar mijn mening en de hoeveelheid mensen voelde precies goed. Het was gezellig druk, maar je stond niet overal hutje mutje.
Die blubber was inderdaad jammer, maar zolang je een beetje op de paden bleef (en je aussie soms op trok) was het wel te doen.
Een pluspunt vond ik wel dat er meer dan genoeg verschillende plekken waren waar je even kon zitten en wat kon eten (veel keuzeπ). Met onze groep waren wij nog even bij de sisha lounge gaan zitten om de onderrug wat rust te geven, leuke toevoeging was dat.
Het was erg leuk aangekleed naar mijn mening en de hoeveelheid mensen voelde precies goed. Het was gezellig druk, maar je stond niet overal hutje mutje.
Die blubber was inderdaad jammer, maar zolang je een beetje op de paden bleef (en je aussie soms op trok) was het wel te doen.
Een pluspunt vond ik wel dat er meer dan genoeg verschillende plekken waren waar je even kon zitten en wat kon eten (veel keuzeπ). Met onze groep waren wij nog even bij de sisha lounge gaan zitten om de onderrug wat rust te geven, leuke toevoeging was dat.