Heb zo n keer samen met mn bep zitten filosoferen op paddo's... lol hoor, wat we ook nog deden was een camera op de bank richten, en t live op TV kijken... Das nog eens raar om jezelf op TV te zien dan... maar goed, ik was er heilig van overtuigd, en zo zei ik het letterlijk, dat we in een bel leven, en alles buiten die bel was werkelijkheid en in die bel was onze belevingswereld... en de TV was het raampje in de bel waardoor je naar de werkelijkheid kon kijken... 10 minuten later bepiste we ons allebei van t lachen
De dag erna hebben we de video gekeken, en we hadden bijde zoiets, wat een BULLSHIT!
![:grin:]()
en snapte ik geen hol meer van wat ik zelf gezegd heb die avond... op die avond veranderde het heel mn visie op t leven en vooral inderdaad mijn leven, maar om nou te zeggen dat t heel mn kijk voor altijd veranderd heeft... neh... kan me wel veel beter inbeelden hoe sommige mensen met psychose zich moeten voelen, want op t laatst zag ik op de video dat ik me ff begon te vervelen op t laatst, hoe hard ik ook probeerde, ik kreeg geen grip op de realiteit, kon totaal niet helder denken en dat was best even vervelend (was toen mn 2e keer paddo's pas, intussen heb ik geleerd 'go with tha flow'), maar moet je je eens voorstellen hoe mensen zich voelen die 24/7 in zo'n staat verkeren...
Overal aan twijfelen of t wel echt is enzo... best freaky!