Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaddos na xtc?

paddos na xtc?

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb nog is een vraagske;

xtc stimuleert de afgifte van serotonine in de hersenen, waardoor de serotoninevoorraad dus uitgeput raakt. als je dus kort na xtc-gebruik nog eens xtc pakt, dan is het effect dus veel minder door tekort aan serotonine
nu ben ik van plan om aanstaande zondag xtc te gebruiken, en daarna paddos. maar kan het zijn dat door het tekort aan serotonine de paddos geen/minder effect hebben? of hebben paddos helemaal niks te maken met serotonine? of zou ik mss beter eerst paddos nemen en dan xtc?

weet iemand hier iets meer van, want zou natuurlijk zonde zijn dat de paddos niet werken omdat ik ervoor xtc had gepakt
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gebruik de search functie eens zou ik zeggen..
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelic_Fairytale zei:
ik heb nog is een vraagske;

xtc stimuleert de afgifte van serotonine in de hersenen, waardoor de serotoninevoorraad dus uitgeput raakt. als je dus kort na xtc-gebruik nog eens xtc pakt, dan is het effect dus veel minder door tekort aan serotonine
nu ben ik van plan om aanstaande zondag xtc te gebruiken, en daarna paddos. maar kan het zijn dat door het tekort aan serotonine de paddos geen/minder effect hebben? of hebben paddos helemaal niks te maken met serotonine? of zou ik mss beter eerst paddos nemen en dan xtc?

weet iemand hier iets meer van, want zou natuurlijk zonde zijn dat de paddos niet werken omdat ik ervoor xtc had gepakt
Klik om te vergroten...

Als je de search gebruikt kom je alleen ervaringen tegen waar er een dag tussen zit,dus uitgerust,daar wordt al aangegeven dat de trip bijna net zo aankomt als normaal,dit klopt volgens mij.Maar meteen erna?lees onder..

Dat wat jij wil gaan doen kan wel maar dat gevoel wil je echt niet meemaken.Ze zullen zeker wel werken maar je bent dan zo uitgeput,ookal voelt het niet zo...dat de paddo's bijna verzekerd kut gaan vallen en anders aankomen dan bedoeld is omdat de paddovriendjes nogal wat van je lichaam vragen..Lsd daarin tegen zou beter zijn als je na xtc wil gaan trippen,,,

Eerst paddo's en daarna xtc is ook niet relaxed,je wordt eerst misselijk en daarna kan je niet echt genieten van de mdma omdat je lichaam nog brak is van de trip,je krijgt dus in beide gevallen te maken met ongewenst lichaams gefok.

Voordat ik commentaar krijg...ik spreek uit eigen ervaring...eigenlijk uit 3 ervaringen daar ik dit al die keren zo heb ervaren met 2 vrienden.

Dus Alice is de oplossing als je wil trippen na xtc,maar danwel iets meer dan je dosis die je normaal neemt.*normaal 1,5 zegel,nu dan gerust 2,5 a 3* mits je er bekend mee bent uiteraard.

Grz.
Psy
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psychonaut1976 zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
ik heb nog is een vraagske;

xtc stimuleert de afgifte van serotonine in de hersenen, waardoor de serotoninevoorraad dus uitgeput raakt. als je dus kort na xtc-gebruik nog eens xtc pakt, dan is het effect dus veel minder door tekort aan serotonine
nu ben ik van plan om aanstaande zondag xtc te gebruiken, en daarna paddos. maar kan het zijn dat door het tekort aan serotonine de paddos geen/minder effect hebben? of hebben paddos helemaal niks te maken met serotonine? of zou ik mss beter eerst paddos nemen en dan xtc?

weet iemand hier iets meer van, want zou natuurlijk zonde zijn dat de paddos niet werken omdat ik ervoor xtc had gepakt
Klik om te vergroten...

Als je de search gebruikt kom je alleen ervaringen tegen waar er een dag tussen zit,dus uitgerust,daar wordt al aangegeven dat de trip bijna net zo aankomt als normaal,dit klopt volgens mij.Maar meteen erna?lees onder..

Dat wat jij wil gaan doen kan wel maar dat gevoel wil je echt niet meemaken.Ze zullen zeker wel werken maar je bent dan zo uitgeput,ookal voelt het niet zo...dat de paddo's bijna verzekerd kut gaan vallen en anders aankomen dan bedoeld is omdat de paddovriendjes nogal wat van je lichaam vragen..Lsd daarin tegen zou beter zijn als je na xtc wil gaan trippen,,,

Eerst paddo's en daarna xtc is ook niet relaxed,je wordt eerst misselijk en daarna kan je niet echt genieten van de mdma omdat je lichaam nog brak is van de trip,je krijgt dus in beide gevallen te maken met ongewenst lichaams gefok.

Voordat ik commentaar krijg...ik spreek uit eigen ervaring...eigenlijk uit 3 ervaringen daar ik dit al die keren zo heb ervaren met 2 vrienden.

Dus Alice is de oplossing als je wil trippen na xtc,maar danwel iets meer dan je dosis die je normaal neemt.*normaal 1,5 zegel,nu dan gerust 2,5 a 3* mits je er bekend mee bent uiteraard.

Grz.
Psy
Klik om te vergroten...

lsd heb ik niet dus hou ik het maar bij de paddos en bewaar de pillen voor later

thx

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."