Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstruffels ..

truffels ..

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
20 gram truffels zijn een week ( in het doosje) bewaard in een kluisje waar het niet echt warm is maar waarschijnlijk wel 18 graden ofzo.

zou dit nog goed zijn? ze zien er nog wel goed uit
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#2
spacekonijn zei:
20 gram truffels zijn een week ( in het doosje) bewaard in een kluisje waar het niet echt warm is maar waarschijnlijk wel 18 graden ofzo.

zou dit nog goed zijn? ze zien er nog wel goed uit
Klik om te vergroten...

Mwa,een week is wel wat aan de lange kant met 18 graden.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
hm oke... naja misschien ook wel minder dan 18 graden.

ze zaten in een kluisje op school. geen idee hoe warm het daar is..
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#4
spacekonijn zei:
hm oke... naja misschien ook wel minder dan 18 graden.

ze zaten in een kluisje op school. geen idee hoe warm het daar is..
Klik om te vergroten...

denk kamertemperatuur
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja een week lijkt me ook wel lang...
heb gehoord dat verse paddos maar een paar dagen goed blijven, weet niet hoe dit bij truffels is maar dat zal toch wel ongeveer hetzelfde zijn?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
in zo'n kluisje is het aardig koud!

Tenzij ze dichtbij de verwarming staan! (zoals die van mij vroeger, heerlijk warme jas in de winter! :grin:)
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#7
SpacingBen zei:
in zo'n kluisje is het aardig koud!

Tenzij ze dichtbij de verwarming staan! (zoals die van mij vroeger, heerlijk warme jas in de winter! :grin:)
Klik om te vergroten...
uuhm niet kouder dan de omgevings temperatuur lijkt me... is dus 20 graden.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
slipperman zei:
SpacingBen zei:
in zo'n kluisje is het aardig koud!

Tenzij ze dichtbij de verwarming staan! (zoals die van mij vroeger, heerlijk warme jas in de winter! :grin:)
Klik om te vergroten...
uuhm niet kouder dan de omgevings temperatuur lijkt me... is dus 20 graden.
Klik om te vergroten...

LOL, dat os afhankelijk van HEEEEEEEEEEEEL veel factoren...

iig, onze kluisjes waren van een ontzetend dik ijzer, hoe zit dat bij jou spacekonijn?
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#9
SpacingBen zei:
slipperman zei:
SpacingBen zei:
in zo'n kluisje is het aardig koud!

Tenzij ze dichtbij de verwarming staan! (zoals die van mij vroeger, heerlijk warme jas in de winter! :grin:)
Klik om te vergroten...
uuhm niet kouder dan de omgevings temperatuur lijkt me... is dus 20 graden.
Klik om te vergroten...

LOL, dat os afhankelijk van HEEEEEEEEEEEEL veel factoren...

iig, onze kluisjes waren van een ontzetend dik ijzer, hoe zit dat bij jou spacekonijn?
Klik om te vergroten...
Ben al is het ijzer van een meter? Dat maakt niks uit je kan er vanuit gaan dat het in een school NOOIT kouder word als 18 graden (weekend) dus het kan in die kluisjes toch ook nooit kouder zijn? Of snap je dat nou niet....?
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#10
spacekonijn zei:
hm oke... naja misschien ook wel minder dan 18 graden.

ze zaten in een kluisje op school. geen idee hoe warm het daar is..
Klik om te vergroten...

Haha op school...wat was je van plan? niet tijdens de les trippen he?... :wink:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Psychonaut1976 zei:
spacekonijn zei:
hm oke... naja misschien ook wel minder dan 18 graden.

ze zaten in een kluisje op school. geen idee hoe warm het daar is..
Klik om te vergroten...

Haha op school...wat was je van plan? niet tijdens de les trippen he?... :wink:
Klik om te vergroten...
nee hoor , lachgas in de les staat nog wel op de planning :mrgreen:
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#12
spacekonijn zei:
Psychonaut1976 zei:
spacekonijn zei:
hm oke... naja misschien ook wel minder dan 18 graden.

ze zaten in een kluisje op school. geen idee hoe warm het daar is..
Klik om te vergroten...

Haha op school...wat was je van plan? niet tijdens de les trippen he?... :wink:
Klik om te vergroten...
nee hoor , lachgas in de les staat nog wel op de planning :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Lol wij blowde vroeger onder natuurkunde les stiekem,steeds joint onder het bureauen pasen,die leraar had ze reuk kapot..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."