#1
Er zijn er alleen maar van 0.5g, en die kost al 23 euro.spacekonijn zei:18 , en ik adviseer 1 gram te halen van salvia ipv 0.5...
Er zijn er alleen maar van 0.5g, en die kost al 23 euro.spacekonijn zei:18 , en ik adviseer 1 gram te halen van salvia ipv 0.5...
Shroomie zei:Hallo iedereen,
volgende week vrijdag na het laatste examen gaan we met z'n drieën met de fiets naar een smartshop over de grens, we wonen in Belgie trouwens.
We zijn van plan om een portie mexicaanse, salvia x10 0.5 gram, lsa zaden en een pijp te kopen.
Hierbij zit ik met de vraag of salvia door een pijp kan gerookt worden.
Zoja, hoe gaat dat precies en wat is de dosering?
Alvast bedankt

Shroomie zei:nuja.. beter of niets, in België vind je deze niet.
En is het overal zo dat men 18 moet zijn?
Ja dacht ik ook, of 16 ofzoIntoxicated zei:smartshop maakt toch niet uit hoe oud je bent?

we zijn met zn 2en rond de 16 en we zijn al in een coffeeshop geweest, daar kregen we 5g mee. zal ook wel lukken in smarshop, hopen weneed^weed zei:als je gewoon normaal doet en je rond de 16 bent krijg je alles mee, ik teminste en ik zie er heus niet zo oud uit ofzo![]()
in een smartshop doen ze minder controle dan dat ze in coffeshop doen als coffeeshop gelukt is lukt smartshop altijd geloof meShroomie zei:we zijn met zn 2en rond de 16 en we zijn al in een coffeeshop geweest, daar kregen we 5g mee. zal ook wel lukken in smarshop, hopen weneed^weed zei:als je gewoon normaal doet en je rond de 16 bent krijg je alles mee, ik teminste en ik zie er heus niet zo oud uit ofzo![]()
thx voor de goede hoop. we gaan der morgen naartoeyellowmoon zei:in een smartshop doen ze minder controle dan dat ze in coffeshop doen als coffeeshop gelukt is lukt smartshop altijd geloof meShroomie zei:we zijn met zn 2en rond de 16 en we zijn al in een coffeeshop geweest, daar kregen we 5g mee. zal ook wel lukken in smarshop, hopen weneed^weed zei:als je gewoon normaal doet en je rond de 16 bent krijg je alles mee, ik teminste en ik zie er heus niet zo oud uit ofzo![]()
![]()
kheb al zeer veel tripreports gelezen, en k interesseer mij ier al meer of een maand in dusja. zal wel lukken zekerpasquali zei:Dr is zoals sweet shadow zegt niet echt een duidelijk leeftijdsgrens wat soms af en toe lastis in te cshatten.
Bovendien denk ik niet dat 12 jarigen echt paddo of salvia willen trippen.
Mensen die vast besloten zijn te gaan trippen en ze zijn jong adviseer ik veel te lezen dan wordt je vanzelf wel serieus genomen.
Zo heb ik al jaren een klantje die is al echt ver ,met dat soort dingen en die is nu pas 17!!!

He bedankt!pasquali zei:Ik denk het wel Shroomie .....wel duur trouwens die Savia!
Je kunt hier 10x 1 gr halen voor 20!
Succes met je trip naar nederland en naar je inside!!!

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."