Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTripje naar Nederland.

Tripje naar Nederland.

22 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#1
spacekonijn zei:
18 , en ik adviseer 1 gram te halen van salvia ipv 0.5...
Klik om te vergroten...
Er zijn er alleen maar van 0.5g, en die kost al 23 euro.
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo iedereen,

volgende week vrijdag na het laatste examen gaan we met z'n drieën met de fiets naar een smartshop over de grens, we wonen in Belgie trouwens.
We zijn van plan om een portie mexicaanse, salvia x10 0.5 gram, lsa zaden en een pijp te kopen.
Hierbij zit ik met de vraag of salvia door een pijp kan gerookt worden.
Zoja, hoe gaat dat precies en wat is de dosering?
Oh ja, en hoe oud moet men minstens zijn voor deze te kopen? Deze smartshop is in sluis (www.deheksenketel.com)

Alvast bedankt
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
hm daar betaal ik hier 15 euro voor.....
das wel erg duur dan hoor
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Shroomie zei:
Hallo iedereen,

volgende week vrijdag na het laatste examen gaan we met z'n drieën met de fiets naar een smartshop over de grens, we wonen in Belgie trouwens.
We zijn van plan om een portie mexicaanse, salvia x10 0.5 gram, lsa zaden en een pijp te kopen.
Hierbij zit ik met de vraag of salvia door een pijp kan gerookt worden.
Zoja, hoe gaat dat precies en wat is de dosering?

Alvast bedankt
Klik om te vergroten...

Salvia kan door een pijp, sterker het moet. Je moet het dan zo lang mogelijk inhouden daarna. Dan uitblazen en de trip begint.

Dosering weet ik niet precies, ik pak altijd maar wat(niet te veel, ongeveer 0,1/0,2/0,3)
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedankt voor je snelle reactie :mrgreen:
Weet er iemand hoe oud je hiervoor moet zijn om dit te kopen?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
18 , en ik adviseer 1 gram te halen van salvia ipv 0.5...
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#7
nuja.. beter of niets, in België vind je deze niet.
En is het niet zo dat men 16 moet zijn voor salvia?

(zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Smartshop , ik weet natuurlijk niet of die informatie helemaal objectief is)
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#8
Shroomie zei:
nuja.. beter of niets, in België vind je deze niet.
En is het overal zo dat men 18 moet zijn?
Klik om te vergroten...


in msartshops wel..

hoewel minne wel keurig behandeld werd zonder ook maar iets gevraagd te krijgen over id enz. maarja uit eindelijk toch niks gekocht :P
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#9
smartshop maakt toch niet uit hoe oud je bent?
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Intoxicated zei:
smartshop maakt toch niet uit hoe oud je bent?
Klik om te vergroten...
Ja dacht ik ook, of 16 ofzo :confused:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wettelijk is er geen leeftijdsgrens, of iets van 12 jaar geloof ik, maar de meeste smartshops hebben onderling afgesproken een leeftijdsgrens van 18 jaar aan te houden.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#12
Die pagina van Wikipedia is onzin!
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#13
als je gewoon normaal doet en je rond de 16 bent krijg je alles mee, ik teminste en ik zie er heus niet zo oud uit ofzo :rolleyes:
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#14
need^weed zei:
als je gewoon normaal doet en je rond de 16 bent krijg je alles mee, ik teminste en ik zie er heus niet zo oud uit ofzo :rolleyes:
Klik om te vergroten...
we zijn met zn 2en rond de 16 en we zijn al in een coffeeshop geweest, daar kregen we 5g mee. zal ook wel lukken in smarshop, hopen we
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Shroomie zei:
need^weed zei:
als je gewoon normaal doet en je rond de 16 bent krijg je alles mee, ik teminste en ik zie er heus niet zo oud uit ofzo :rolleyes:
Klik om te vergroten...
we zijn met zn 2en rond de 16 en we zijn al in een coffeeshop geweest, daar kregen we 5g mee. zal ook wel lukken in smarshop, hopen we
Klik om te vergroten...
in een smartshop doen ze minder controle dan dat ze in coffeshop doen als coffeeshop gelukt is lukt smartshop altijd geloof me :grin:
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#16
yellowmoon zei:
Shroomie zei:
need^weed zei:
als je gewoon normaal doet en je rond de 16 bent krijg je alles mee, ik teminste en ik zie er heus niet zo oud uit ofzo :rolleyes:
Klik om te vergroten...
we zijn met zn 2en rond de 16 en we zijn al in een coffeeshop geweest, daar kregen we 5g mee. zal ook wel lukken in smarshop, hopen we
Klik om te vergroten...
in een smartshop doen ze minder controle dan dat ze in coffeshop doen als coffeeshop gelukt is lukt smartshop altijd geloof me :grin:
Klik om te vergroten...
thx voor de goede hoop. we gaan der morgen naartoe
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dr is zoals sweet shadow zegt niet echt een duidelijk leeftijdsgrens wat soms af en toe lastis in te cshatten.
Bovendien denk ik niet dat 12 jarigen echt paddo of salvia willen trippen.
Mensen die vast besloten zijn te gaan trippen en ze zijn jong adviseer ik veel te lezen dan wordt je vanzelf wel serieus genomen.
Zo heb ik al jaren een klantje die is al echt ver ,met dat soort dingen en die is nu pas 17!!!
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#18
pasquali zei:
Dr is zoals sweet shadow zegt niet echt een duidelijk leeftijdsgrens wat soms af en toe lastis in te cshatten.
Bovendien denk ik niet dat 12 jarigen echt paddo of salvia willen trippen.
Mensen die vast besloten zijn te gaan trippen en ze zijn jong adviseer ik veel te lezen dan wordt je vanzelf wel serieus genomen.
Zo heb ik al jaren een klantje die is al echt ver ,met dat soort dingen en die is nu pas 17!!!
Klik om te vergroten...
kheb al zeer veel tripreports gelezen, en k interesseer mij ier al meer of een maand in dusja. zal wel lukken zeker :mrgreen:
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik denk het wel Shroomie .....wel duur trouwens die Savia!
Je kunt hier 10x 1 gr halen voor 20!
Succes met je trip naar nederland en naar je inside!!!
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#20
pasquali zei:
Ik denk het wel Shroomie .....wel duur trouwens die Savia!
Je kunt hier 10x 1 gr halen voor 20!
Succes met je trip naar nederland en naar je inside!!!
Klik om te vergroten...
He bedankt! :wink:
Helaas gaan we met de fiets gewoon over de grens, driekwartier rijden.
Volgende keer als we naar Amsterdam gaan zal dat wel lukken :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."