Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumscombi: Ephedra+xtc

combi: Ephedra+xtc

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik wil eens een keer in de namiddag 1 capsule Ephedra nemen en dan s'avonds 2x een halve (of 1 hele en later een halve) XTC met een paar uur ertussen.

Iemand ervaringen hiermee?

de reden waarom ik deze combi wil uitproberen is dat ik bij teveel (meer dan 2 pillen) XTC nogal passief schijn te worden en d.m.v. de Ephedra wat meer bij de tijd wil zijn, bewuster zijn van de omgeving, actiever.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij gebrek aan genoeg xtc hebben mn zwager en ik eens ephedra uit de capsule gehaald en xtc vermalen en dat gemengd en verdeeld over 3 vloeitjes.
Ik ging erg hard (had ik niet verwacht) , beetje te hard. Ik lag op de grond en het leek of er beugels over mn benen zaten zodat ik niet op kon staan.
In die tijd (nu 4 jaar geleden) gebruikte ik niet zo heel vaak meer. Mss is dat de reden dat het ff te snel ging.
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vorige week voor het eerst pure ephedrine gebruikt (50 mg)

Werd er wakker van en helder ondanks een forse hoeveelheid alcohol.
Maar het voelde als een aanslag op mijn lichaam, druk op mijn hoofd en snelle hartslag.

Ik zou het niet combineren omdat het voor mij in ieder geval weinig psychische effecten gaf.
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#4
tegelijk lijkt me ook niet goed, daarom wil ik de capsule in de namiddag nemen, rond een uur of 6, en dan rond 8 uur en rond middernacht een halfje X.
Als het bevalt kan ik altijd nog bijnemen of hogere dosis bij een volgende keer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."