Ik hoop het vanmiddag te doen...
En zo'n half buisje was echt genoeg voor jou?
Hoe groot/zwaar ben je ongeveer alsik vragen mag?
#3
********** ********** **********
#4
Ik heb afgelopen avond zo'n half buisje gebruikt. Niet echt heel veel effect van gehad, ik voelde me wel wat lichter, en was zeker wel intoxicated, maargoed ik weeg dan ook 82 kilo, dus dat kan wle een hoop verschil maken denk ik.
Ik begrijp alleen niet waarom er MAO-remmers inzitten (staat op de zijkant van het buisje) Gerookte DMT is volgens mij sowieso actief, en ik ken geen enkele MAO remmer die in zulke kleine hoeveelheden echt actief is...
#5
********** ********** **********
#6
Ik heb de lage dosis geprobeerd maar dat was het gewoon net niet...een deze dagen met lief voor half buisje ieder!
Ik heb thuis ook nog de niet verdunde versie straight from Australie dus wie weet gebruik ik die eerst.
#7
Waarom denk je dat dit verdund is?
Of bedoel je gewoon dat het een slechte rip-off van het concept 'changa' is? Idee is in principe hetzelfde toch? Veel plezier in elk geval, dit is niet mijn ding. Voor het geld in elk geval. Dan nog beter zelf een extractie doen volgens mij...
#8
net gehaald, hoop dat het wat waard is
#9
niet dus
#10
vertel eens wat het deed?
#11
Ik heb een half buisje gerookt. Wat aangegeven was als een grote dosering. Ik ben dan ook redelijk groot. Maar het enige wat ik voelde is een soort lichtheid van mijn lichaam, en ik had wel een beetje kleurverandering denk ik. Ik had wel duidelijk wat op, maar als ik er niet op gelet had was ik het ook zo weer vergeten. Voor mij het geld niet waard.
Deze buisjes hebben ze lichter gemaakt , om de reden dat ze niet gelijk een sterke versie ervan op de markt willen brengen ...en terecht want vooral in Amsterdam waar veel toeristen komen zijn er mensen die high willen worden van wat dan ook zonder zelf eerst een soort van research gedaan te hebben van wat voor middel ze gaan gebruiken!!
Maar idd het is niet heel sterk en hebben ze daarom het mao gehalte ietsje versterk!!
Ik heb zelf de pure versie hier en het is Oleej alom!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.