Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAcacia!!!

Acacia!!!

32 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#1
********** ********** **********
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik hoop het vanmiddag te doen...
En zo'n half buisje was echt genoeg voor jou?
Hoe groot/zwaar ben je ongeveer alsik vragen mag?
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#3
********** ********** **********
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb afgelopen avond zo'n half buisje gebruikt. Niet echt heel veel effect van gehad, ik voelde me wel wat lichter, en was zeker wel intoxicated, maargoed ik weeg dan ook 82 kilo, dus dat kan wle een hoop verschil maken denk ik.

Ik begrijp alleen niet waarom er MAO-remmers inzitten (staat op de zijkant van het buisje) Gerookte DMT is volgens mij sowieso actief, en ik ken geen enkele MAO remmer die in zulke kleine hoeveelheden echt actief is...
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#5
********** ********** **********
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb de lage dosis geprobeerd maar dat was het gewoon net niet...een deze dagen met lief voor half buisje ieder!
Ik heb thuis ook nog de niet verdunde versie straight from Australie dus wie weet gebruik ik die eerst.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Waarom denk je dat dit verdund is?
Of bedoel je gewoon dat het een slechte rip-off van het concept 'changa' is? Idee is in principe hetzelfde toch? Veel plezier in elk geval, dit is niet mijn ding. Voor het geld in elk geval. Dan nog beter zelf een extractie doen volgens mij...
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#8
net gehaald, hoop dat het wat waard is
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#9
niet dus :openmouth:
E
EnigmatiqueLid
01-01-2024, 00:00
#10
vertel eens wat het deed?
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb een half buisje gerookt. Wat aangegeven was als een grote dosering. Ik ben dan ook redelijk groot. Maar het enige wat ik voelde is een soort lichtheid van mijn lichaam, en ik had wel een beetje kleurverandering denk ik. Ik had wel duidelijk wat op, maar als ik er niet op gelet had was ik het ook zo weer vergeten. Voor mij het geld niet waard.
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Enigmatique zei:
vertel eens wat het deed?
Klik om te vergroten...

helemaal niets, beetje lachen 5 minuten
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deze buisjes hebben ze lichter gemaakt , om de reden dat ze niet gelijk een sterke versie ervan op de markt willen brengen ...en terecht want vooral in Amsterdam waar veel toeristen komen zijn er mensen die high willen worden van wat dan ook zonder zelf eerst een soort van research gedaan te hebben van wat voor middel ze gaan gebruiken!!

Maar idd het is niet heel sterk en hebben ze daarom het mao gehalte ietsje versterk!!
Ik heb zelf de pure versie hier en het is Oleej alom!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."