Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Na het lezen van wat ervaringen met kratom lijkt het me leuk om dat eens te proberen. Er is echter een groot verschil in kwaliteit in omloop bij de verschillende smartshops. Dit maakt echt enorm veel uit volgens de verslagen, en is het verschil tussen een perfecte ervaring en een enorme teleurstelling. (Om nog maar te zwijgen van weggegooid geld vs. een goede 'investering'). Wie weet uit ervaring welke smartshop in Amsterdam goede kratom (bladeren) levert? Een prijsindicatie is ook prettig, al staat de kwaliteit uiteraard voorop. De Sjamaan levert ook via Internet (€10 per 10 gram), en zou okay moeten zijn volgens zeggen, maar ik ken niemand die er zelf direct ervaring mee heeft. Heeft iemand hier er weleens wat kratom besteld? Ik hoor graag jullie ervaringen met kratom! Hoe het bevallen is, wat de kwaliteit is en waar je 't gehaald hebt. Thanx!"
"Ja, da's het punt dus, de reacties lopen enorm uiteen. Dat wordt meestal toegeschreven aan de kwaliteit, want als het wèl goed is is vrijwel iedereen enthousiast. Waarschijnlijk heb je geen goed spul gehad dus.... Daarom probeer ik reacties te krijgen met ervaringen, om er achter te komen wat/waar/wie de beste is. Waar had je 't gehaald als ik vragen mag? En had je 't gerookt of thee van gezet? Hoeveel heb je gebruikt?"
"Decibel zei: de titel zegt het al, heb gesearcht, niks gevonden. is het mogelijk om op de zelfde manier als paddo's er thee van te zetten? het is een hele andere structuur, meer een nootje.. Klik om te vergroten... Je bedoelt waarschijnlijk 'Philosophers Stone' ofwel Psilocybe mexicana truffels? Daar kun je idd thee van zetten. Zie hier en met name Hier voor veel nuttige info over theezetten van truffels en meer. (klik op 1800 voor nog meer info) HTH"
"JewCookie zei: iemand tips om te doen of zo..? Klik om te vergroten... HIER staan handige tips over 'de eerste keer' paddo's. (Klik op 'Paddo’s onze kleine broertjes' voor het hele verhaal met veel meer info) Belangrijkste is dat je je lekker voelt vóór je begint! Vertrouwde / relaxte omgeving en goede vriend(en) bij je hebben is het meest okay. Het beste kun je één persoon bij je hebben die nuchter is als je met iets onbekends begint, zeker met tripmiddelen. En zoals hierboven al gezegd: neem niet teveel, begin met een lage dosis... Voor de rest, enjoy & have fun!"
"shihuandgi zei: 2 gram ofzo, inn thee, nix gevoeld en 1-2 gram gerookt, ok nix gevoeld Klik om te vergroten... Da's ook een beetje weinig geloof ik. Op de site van De Sjamaan staat: "Dosering & Bereidwijze voor thee: 5-7 gram bladeren, te bereiden als thee. Breng 1½ mok water, samen met 5 gram Kratom bladeren aan de kook. Wanneer het water kookt, het water met de bladeren nog 15 minuten zachtjes laten koken op een zeer laag vuurtje. Als de thee klaar is, honing toevoegen voor de bittere smaak." Roken geeft (volgens zeggen) een ander effect, minder sterk en je hebt er vrij veel voor nodig. Ik ga daar maar 's wat bestellen denk ik. 'Soft Secrets' heeft het daar ook gehaald voor hun review, en ik heb er meer goede ervaringen over gehoord. Laat het wel horen hoe het bevallen is. Bedankt voor de reacties, meer ervaringen zijn altijd welkom! EDIT: niet dus... je moet voor minimaal €50,- in één keer bestellen! Ik dacht het niet dus. Ben dus weer op zoek..."
"sjaak zei: Ik heb ooit eens kratom bij Azarius besteld en er thee van gezet. Een vriend van me moest gelijk erna kotsen. Ik kon het gelukkig binnenhouden maar heb er verder weinig van gemerkt. Viel erg tegen dus. Klik om te vergroten... Welke was dat? Ze hebben 5 soorten of zo. Gek genoeg staan bij de goedkoopste de beste reacties en valt het duurste '15x poeder' kennelijk tegen. Thanks!"